BMW je z uspešno prodajo terenskega coupeja povzročil, da se nanj osredotočajo tudi poprodajna podjetja. AC Schnitzer je s svojim Falconom izboljšal aerodinamiko, omogočil več moči in mu dodal klasična Schnitzerjeva platišča.

V začetku meseca smo na ženevskem avtomobilskem salonu že občudovali dve izjemni stvaritvi nemškega AC Schnitzerja. ACL 2, – prototip, osnovan na BMW M235i je prejel največ pozornosti, družbo pa mu je delal tudi nekoliko manj popularen X6 M50d xDrive, ki je s pomočjo podjetja prejel dodatnih 49 konjskih moči.

 

Njegov aerodinamičen paket vsebuje sprednji podaljšek odbijača in zadnji difuzor, stranice so razširjene za petdeset in devetdeset milimetrov (spredaj – zadaj), AC Schnitzerjeve zračne reže na pokrovu motorja, zadnji “Racing” spojler, karbonske pokrove ogledal in Schnitzerjev logotip, ki se skriva na vsaj petih mestih po celem vozilu. V notranjosti večjih sprememb ni. Aluminijaste pedalke ter preproge z všitim logotipom podjetja vozniku služijo kot opomin, da se je odločil za predelavo.

x6-falcon-acs (14)

Posodobljeno je tudi vzmetenje: AC Schnitzerjev paket omogoča, da se sprednja os zniža od 20 do 30 milimetrov, zadnja pa od 15-20. Seveda brez klasiščnih zvezdastih platišč ne gre: AC1 BiColor 22-palčna platišča, oblečena v 295/30 R22 in 335/25 R22 pnevmatike. Oglejte si ga v spodnji galeriji.

 

Fotograf: Topspeed

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code