Po besedah nemškega tuning podjetja so njihove opcije za hibridnega športnika revolucionarne kot je revolucionaren tudi originalen BMW i8. Hja, nekoliko lažja platišča, za nekaj cm znižano vozilo in prtljažni spojler niso ravno nekaj posebnega.

Do sedaj bi že lahko kakšno podjetje imelo dovolj poguma in znanja za kakšno bolj konkretno predelavo BMW i8… v mislih imamo predvsem posodobitve motorjev. Tako pa vam ponovno lahko predstavimo le nekaj lepotnih sprememb in zmanjšanje teže. Bi kdo dejansko odštel veliko denarja za minimalne popravke, zaradi katerih vozilo ne bo več v originalnem stanju?

Podvozje se lahko zniža za 25 milimetrov spredaj in 20 zadaj, kar naj bi precej drastično izboljšalo njegove aerodinamične sposobnosti. Vseeno je i8 že originalno precej nizek, ali je res dobra ideja še nižja pozicija? Sprednji del je prejel karonske spojlerje na odbijaču, na straneh pa pragove, zadaj pa boste našli v oči padajoč “wing”. Obuta ima tudi AC1 21-palčna platišča, ki so za 4,4 kilograme lažja od originalnih (in morda edina pametna izbira v paketu). Precej drame za takšno minimalistično predelavo, kajne?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code