Električna vozila lahko postanejo prav tako dostopna kot tradicionalna bencinska ali dizelska, kar bi se lahko zgodilo že do leta 2022. Vsaj tako trdijo pri projektu, imenovanem Carbon Disclosure Project ...

Avtomobilska podjetja že na veliko vlagajo v razvoj novih tehnologij; v zadnjih dveh letih so v ta namen porabila približno 11 milijard ameriških dolarjev za nakup avtonomnih ter deljenih avtomobilskih podjetij, vključno z družbo Lyft. Glede na najnovejše raziskave so BMW, Toyota ter Daimler okolju najbolj prijazni proizvajalci avtomobilov. Japonski Subaru se je, denimo, znašel čisto na repu eko-seznama, ki ga je pripravil že zgoraj omenjeni The Carbon Disclosure Project (CDP). Gre za mednarodno, neprofitno organizacijo, ki je “sveže” izsledke svoje raziskave javnosti razkrila včeraj.

2000px-Carbon_disclosure_project_logo.svg

CDP je tako v zaporedje razvrstil odgovore 16 proizvajalcev. Povprašali so jih o njihovem napredku v smeri treh ključnih ciljev: izpolnjevanje normativov v povezavi z emisijami, strategije za uporabo samovozeče tehnologije ter obnovljivih virov energije in pa spodbujevalni ukrepi na področju zmanjševanja emisij ogljika. Cilji bazirajo na priporočilih mednarodne projektne skupine za finančno razkritje v zvezi s podnebnimi spremembami (TCFD).

Le-ta je bila ustanovljena leta 2015, podpira pa jo guverner Bank of England, g. Mark Carney. Namen TCFD je povečati transparentnost podjetij glede tega, kako se soočajo z izzivi globalnega segrevanja. CDP je dejal, da ocenjujejo, da podjetja, vzeta pod drobnogled, obvladujejo več kot tri četrtine svetovnega trga osebnih vozil. Po navedbah organizacije so rezultati pokazali, da se mora industrija danes zelo hitro prilagajati reševanju tehnoloških sprememb ter novih okoljskih predpisov. Proizvajalci se tako soočajo z naraščajočimi stroški, da bi lahko vestno izpolnjevali vedno bolj zaostrene emisijske standarde. CDP pričakuje, da se bodo le-ti do leta 2025 trikratno povečali, kar bo pomenilo približno 2.200 ameriških dolarjev na posamezno vozilo. Za tretjino prodanih novih vozil CDP napoveduje, da bo šlo za vozila z ničelnimi emisijami ter “plug-in” hibridna vozila. V tem primeru bi na podlagi podatkov organizacije šlo za tržišče v vrednosti okrog vrtoglavega trilijona ameriških dolarjev! V EU se bodo emisije v naslednjih petih letih morale zmanjšati za petino, ker pomeni, da bodo nekatera podjetja nujno morala povečati svoj prodajni delež na področju električnih vozil na dobrih 20 odstotkov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code