Zaradi nedavne ekonomske in finančne svetovne krize je marsikdo ne glede na stanje prihodkov začel razmišljati v smer investiranja v predmete, nepremičnine, zlato, itd. Investicije nam na nek način dajo občutek notranjega miru, občutek, da smo bolj varni in pripravljeni na naslednjo krizo. Ljubitelji avtomobilov se bodo seveda odločili za investiranje v nekaj, kar stoji na štirih […]

Zaradi nedavne ekonomske in finančne svetovne krize je marsikdo ne glede na stanje prihodkov začel razmišljati v smer investiranja v predmete, nepremičnine, zlato, itd. Investicije nam na nek način dajo občutek notranjega miru, občutek, da smo bolj varni in pripravljeni na naslednjo krizo. Ljubitelji avtomobilov se bodo seveda odločili za investiranje v nekaj, kar stoji na štirih kolesih; model, ki bo ohranjal svojo ceno.

Serija 3 E30 je dober primerek takšnega avtomobila. Strokovnjaki so mnenja, da bo vozilo čez štiri ali pet let vredno okoli 17.000,00 €. Z nekaj brskanja po spletu pa lahko najdete E30 za le 900 €. Seveda takšno vozilo po vsej verjetnosti potrebuje popolno prenovo, če pa si ne želite mazati rok so na voljo tudi takšni, ki so bili do zadnje podrobnosti že predhodno prenovljeni. Problem je le, da je za slednje potrebno odšteti tudi do 40.000,00 €. Verjetno je najboljša izbira nekaj povprečnega, nekaj kar je še zmeraj v dobri kondiciji; za takšno trojko boste morali odšteti od 2.000,00 do 3.500,00 €.

Vsekakor je potrebno biti pri takšnem nakupu previden. Potrebno je imeti informacije o zgodovini servisiranj, zaradi njegove starosti bi morala biti zgodovina vpisov precej dolga. E30 je bil vedno zanimiv za mlade kupce, zato bo verjetno vsak predelan na tak ali drugačen način. Poskusite najti takšnega, ki je imel do sedaj karseda malo predelav in je najbližje originalnemu izdelku. BMW je poznan po svoji zanesljivosti zato bo tudi 20 let star model še zmeraj atraktivno prevozno sredstvo. Če lahko najdete kabriolet še toliko bolje. Imajo še višjo ceno, ker so bolj redki pa jih je tudi lažje prodati.

1985-e30

Zakaj je E30 še zmeraj tako priljubljen? E30, natančneje M3 je uporabljal zelo dobro uravnoteženo karoserijo, ki je z novo generacijo E36 skoraj izginila. Novejši model je uporabljal od prehodnjika le zadnjo os, njegova teža pa se je le povečala. Če želite imeti v prihodnosti od vozila nekaj profita se je najboljše odločiti za omejeno izdajo, pod pokrovom pa bo najbolj zaželjen vrstni šestvaljnik.

Težave, ki jih je potrebno izpostaviti in so pri  E30 pogostejše so črpalka za gorivo, ki se pri večini  avtomobilov izrabi pri 150.000 kilometrih. Odstopanje od normalnega delovanja črpalke  prepoznate po čudnem zvoku v obliki visokotonskega brenčanja, ki prihaja izpod zadnjih sedežev. Popravilo takšne črpalke vas bo na uradnem BMW servisu stalo približno 400 €. Pozorni bodite tudi na moder dim, ki prihaja iz izpušnih cevi. To pomeni da so teflonska tesnila na steblih ventilov izrabljena in posledično je poraba olja višja, saj teče mimo tesnil v izgorevalni prostor. Takšno popravilo tudi ni poceni, pripravljeni bodite odšteti do 600 €. Pri E-30 je nemalokrat pristna tudi rja. Potrebno je biti pozoren na prerjavene pragove, na spodnji del prednjih blatnikov ob vratih in na obrobe zadnjih blatnikov. Pri kabrioletih pa je potrebno preveriti tudi votle prostore, se pravi prostor kjer je zložena streha, če je vse še konzervirano in, če niso boki vozila od znotraj že rjavi. Rjavenje se pojavlja vsled že zastarelih in trdih tesnil strehe, ki prepuščajo vodo v votle dele.

Če ste pozorni na takšne malenkosti je lahko vaš zelo dober primerek BMW serije 3 E30, ki bo čez nekaj let po napovedih vreden kar štirikrat več.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code