Začetek kampanije za novi BMW i8 hibridni športnik otvorijo številnimi natisnjenimi oglasi in z dvema TV reklamama ustvarjalca Gusa Van Santa. Direktor Milk-a uporablja svoj edinstven stil za postavitev lastnosti i8 v novo perspektivo. To stori na zelo artističen in sofisticiran način. Slaba lastnost takšnih reklam je ta, da jih ne bodo razumeli vsi, nekaterim se […]

Začetek kampanije za novi BMW i8 hibridni športnik otvorijo številnimi natisnjenimi oglasi in z dvema TV reklamama ustvarjalca Gusa Van Santa. Direktor Milk-a uporablja svoj edinstven stil za postavitev lastnosti i8 v novo perspektivo. To stori na zelo artističen in sofisticiran način. Slaba lastnost takšnih reklam je ta, da jih ne bodo razumeli vsi, nekaterim se bodo zdele verjetno celo smešne. Kaj pa vam? Sta reklami všeč?

Nova BMW i8 kampanija se glasi: Jaz sem tisto, kar je nemogoče. Sem neverjeten in edinstven. Enostavno izjemen!

Prvi oglas se imenuje “Attitude”, z glavno vlogo britanske igralke Mickey Sumner.

Drugi se imenuje “Powerful Idea” z glavno vlogo britanskega igralca Sam Hazeldine:

Dr.Steven Althaus, vodja marketinga pri BMW: “Namenoma smo se odločili za kampanijo, ki pripoveduje o nastanku BMW i8. Potovanje iz nemogočega v mogoče. Posnetki prikazujejo lepoto in moč BMW i8 v jasni, pravi in intenzivni podobi, ki daje kampaniji boljši in bolj ikonični vpliv.”

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code