BMW M8 bo tako konkuriral manjšim, a dovolj prestižnim športnikom kot sta Porsche 911 in Mercedes AMG GT. Sprva je bilo rečeno, da bo njegova konkurenca Mercedes razreda S Coupe.

Avtomobilski proizvajalci zadnje čase veliko energije in denarja namenijo v prav poseben način promocije, kjer svoj prihajajoč avtomobil s primernimi informacijami oglašujejo in tako stopnjujejo napetost. BMW je šel celo tako daleč, da je izdelal pravi koncepten avtomobil, ki ga je zakamufliranega pokazal javnosti in tako povzročil veliko vznemirjenje. Plan je vsekakor uspel, daj je videno navdušilo vse prisotne. Kmalu bomo lahko videli še več zanimivega pri tem vznemerljivem vozilu.

BMW-8-Series-Concept (34)

Izvedeli smo, da bo BMW M8 dinamično bolj športen kot morebitni konkurent Mercedes-AMG S63 ali S65 Coupe. Da bo M8 resnično izključen iz te primerjave so se inženirji odločili, da pod pokrovom serije 8 ne bo 6,6-litrski V12 iz BMW M760i, kar je veliko razočaranje za potencialne kupce, ki so si pod pokrovom prestižnega kupeja zaželeli velik dvanajstvaljnik. Pri BMW M8 bo šlo za pravo športno dinamično pošast, ki se bo lažje primerjal v Mercedes-AMG GT in Porsche 911, kot pa z Aston Martinom Vanquish ali Mercedesom S Coupe.

BMW-8-Series-Concept (40)

Zakaj bo BMW raje kot velik V12 uporabil 4,4-litrski TwinPower Turbo V8? Zaradi nižje teže, seveda, sploh na sprednji osi kjer previsoka masa povzroči podkrmarjenje. Serija 8 bo tudi cenovno segala visoko v nebo, približno govorimo o cenah nad 100.000 evrov za osnovno različico s 3,0-litrskim turbo vrstnim šestvaljnikom, BMW M8 pa naj bi po pričakovanjih dosegel ceno okrog 180.000 evrov. Le nekaj nas moti. Kako se lahko M8 v tako obsežnih merah kosa z občutno manjšima športnikoma kot sta Porsche 911 in AMG GT? Serija 8 je trenutno zastavljena veliko bolj v prid udobja.

Verjetno bomo morali za končen rezultat počakati do uradnega razkritja vozila.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code