Pred dnevi so na splet pricurljali prvi novinarski vtisi ob vožnji povsem novega Mercedes-AMG E63, ki velja za najboljši avtomobil v svojem razredu. BMW zato čaka težka naloga, saj mora biti za uspeh novi M5 vsaj tako dober kot E63 AMG. Pri BMW verjamejo, da jim bo uspelo.

Po besedah vodje prodaje pri BMW oddelku M Petra Quintusa bodo Bavarci dali največji poudarek na pospeševanje z mesta na ravnini, seveda pa bodo poskrbeli za izvrstno vozno dinamiko ter izjemne vozne lastnosti, kar BMW M modelom ni tuje. Bo novi M5 najboljša limuzina na trgu?

Quintus je za revijo Motoring še enkrat poudaril, da bo BMW M5 kot prvi limuzinski M uporabljal štirikolesni pogon, kot ga uporablja E63. Seveda bo kot pri nemške tekmecu tudi BMW speljal več moči na zadnjo os, kar poveča zabavno plat vozila.

bmw-g30-m5-spy (2)

“Ne morem potrditi govoric, da bo novi M5 štirikolesno gnan, v primeru, da bo, pa bo podjetje glede na dolgo zgodovino zadnjega pogona uporabila štirikolesni pogon s poudarkom na zadnji osi,” je povedal Quintus.

M5 po bo besedah vodilnih proizvedel dovolj moči, da se bo lahko kosal z Mercedes-AMG E63 s 610 konjskimi močmi in 850 Nm navora.

“600-konjski avtomobil z zadnjim pogonom in izklopljenim sistemom ESP je izredno težko vodljiv – tudi če je za volanom izkušen voznik. Zato imamo ideje kako optimizirati in izboljšati vozne lastnosti takšnega vozila,” je povedal Quintus. S tem je nekoliko namignil na uporabo štirikolesnega pogona, ki bi mu omogočal pospešek do 100 km/h v le 3,4 sekunde, kot to zmore E63 AMG.

Držimo pesti in srčno upamo, da BMW spet razvije in predstavi presežek, ki mu ne bo para!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code