Naslednji dve leti bosta za BMW ključnega pomena; ponovno bodo namreč zasnovali celosten dizajn ter se s tem pomaknili še za stopničko višje.

Po besedah g. Adriana van Hooydonka, gonilne sile BMW oblikovalskega oddelka bo prihajajočih 18 mesecev ključnih za razvoj šestih novih BMW vozil ter za vzpostavitev popolnoma nove marketinške strategije.

“Širitev proti oz. na sam vrh našega ranga je nekaj, kar smo si želeli že kar nekaj časa. Verjamemo,  da imamo za to dovolj “prostora”, pravzaprav je tu tudi povpraševanje naših strank po visoko kvalitetnih produktih. Skoraj istočasno z razvojem novih modelov, tj. serije 8 ter X7, smo spoznali, da bomo, ko bomo prišli do leta 2018, dosegli “val” novih izdelkov, vključno z novo Z4 ter nekaj drugimi vozili. Pravzaprav bo v približno letu in pol luč sveta ugledalo kar šest ali sedem novincev. V podjetju sem že kar nekaj časa, skupaj smo uspešno predstavili precej avtomobilov, a upam si trditi, da nikoli prej nismo predstavili toliko novih avtomobilov določene znamke v tako kratkem času.”

bmw_new_design_2018 (3)

Sama oblika se bo občutno spremenila.

“To novo poglavje v BMW oblikovnem jeziku je nekaj, za kar smo precej hitro spoznali, da mora biti nekaj “čistega”, jasnega, nekaj, pri čemer se trudimo doseči veliko z manj elementi in manj linijami.

Kljub temu pa morajo biti le-te sveže, ostrejše ter bolj natančne. Verjamemo, da se bo nova oblika več kot odlično skladala z novimi visokokakovostnimi produkti. Ko namreč zmanjšaš obliko, pridejo še bolj do izraza detajli. V luksuznem segmentu, kjer je običajno več zares več, bomo ponudili prestiž na zelo moderen način.”

Se veselite ali bojite BMW prihodnosti?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code