V letu 2014 je BMW potrdil, da ustvarja novega člana X družine, namenjenega predvsem Kitajskemu in ZDA trgu. Zakaj je poudarek na dveh velikanih? Ker bo tudi sam model največji bavarski SUV doslej.

BMW X7 prihaja na prvi tir v letu 2017 in vsak mesec bomo priča novim govoricam in opaženim prototipom. Zaenkrat so podrobnosti še avite v meglo, vemo pa, da bo velikan uporabljal CLAR platformo, ki bo izdelana v Spartanburgu – domu večine članov X družine. Najnovejša informacija, ki je prišla na naša ušesa je neuradno razkritje, da bo X7 na voljo v dveh različicah: prva v obliki luksuznega “trajekta”, ki bo sprejel do 7 potnikov; druga pa v obliki rivala Escaladu – ultra – luksuzni pošasti, ki bo vsebovala manj sedežev. V potniški kabini visoko razrednega Američana naj bi našli le štiri sedeže, posledično pa bo udobje ekstremno nadstandardno.

BMWX7

[sam id=”14″ codes=”true”]

Na dve različni smeri X7 je namigoval že glavni notranji oblikovalec, Oliver Heilmer, ki je v intervjuju za Drive dejal: “Kot podjetje smo zelo širokogledi, neprestano spremljamo našo konkurenco, s katero ravnamo na zelo inteligenten način. Iz vidika oblikovanja bo vsak nov koncept privlačen v svoji niši, povsod smo sposobni ustvariti kakšno popolno presenečenje.” Glavni problem se pojavi pri križanju dveh voda. Če bo X7 dosegel nivo takšnega luksuza, kot se nam dozdeva po omenjenih govoricah, bo slednji stopil v zelje bratski znamki: Rolls-Royce. Si bosta BMW Group podjetji tudi bratsko razdelili konkurenco? Ali bo BMW postal preveč izpopolnjen in bo izpodrinil britanski Rolls?

rollsroycesuv1

Do zdaj naj bi vajeti za spopad s konkurenti kot so Mercedes-Maybach GLS ali Bentley Bentayga z napovedjo terenca v svoji floti držal Rolls-Royce. Le čas bo pokazal, kako se bodo razvijali novi luksuzni velikani, do takrat pa lahko predvidevamo, da bo konkurenca X sedmici predvsem ameriškega izvora: Cadillac Escalade in Lincoln Navigator sta nedvomno na spisku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code