Tovarniško vozilo se ne bo bistveno razlikovalo od koncepta. Kaj bo ostalo na serijski izvedenki?

Na cesti so zopet ujeli novega, prihajajočega BMW Z4, a ta je bil tokrat že opremljen s serijskimi sprednjimi in zadnjimi žarometi. Na srečo se le-ti ne razlikujejo prav veliko od tistih, vsekakor dih jemajočih, ki smo jih imeli priložnost videti na Z4 konceptu, predstavljenem na Peable Beachu dober mesec nazaj.

Sprednji žarometi so zelo podobni tistim konceptnim. V vsakem ohišju imajo tako samo eno projektorsko skupino namesto običajne razporeditve z dvema okroglima svetiloma, kakor smo jih navajeni pri ostalih BMW avtomobilih. Proizvajalčevi “Angel eyes” LED poudarki so tudi rahlo drugačni, saj v tem primeru obkrožajo le spodnji del žarometov in ne celotnega projektorja.

bmw-z4-headlights-taillights-spyshots (7)

Če so torej žarometi, ki se skrivajo pod kamuflažnimi nalepkami, zares taki, kot je obljubljal koncept, potem bodo obdržali videz dvojnih luči z več LED trakovi, nameščenimi  nad glavno žarometno skupino. Zadaj je zgodba malce drugačna: zdi se, da se ti žarometi bistveno ne razlikujejo od tistih, videnih na konceptu. Avtomobil bo zaradi tega dejstva še bolj izstopal. Nova rešetka z dvojno ledvičko se zdi širša kot prej, glede na to, kako velika je odprtina na sprednjem delu vozila. Nova generacija Z4, ki je nastajala vzporedno s prihajajočo Toyoto Supra, je lažja od avtomobila, ki ga bo zamenjala, zahvaljujoč predvsem dejstvu, da so se “znebili” zapletene snemljive trde strehe. Nova Z4 ima tako preprostejšo, električno vodeno, mehko streho.

Za ameriški trg bodo najverjetneje na voljo 2,0-litrska turbo štirivaljna različica v osnovnem modelu ter močnejša, 3,0-litrska turbo vrstna šestvaljna različica v modelu M40i. Pričakujemo lahko osemstopenjski avtomatski menjalnik ZF, ki bo na voljo pri vseh modelih, a vendar bo šeststopenjski ročni menjalnik rezerviran le za osnovno Z4.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code