Sedeži, ki te kar objamejo, atraktivna zvezdasta platišča in 19 konjskih moči več skupaj s športnim izpušnim sistemom zaznamuje Competition paket za BMW F8X. Pa izpušni sistem "tekmovalnega" M3 res proizvaja boljši zvok od standarda?

Seveda že standradna konfiguracija M3 zadovoljuje večino potreb s 431 konji in 4,1 sekunde do stotice. Potem pa je tukaj še Competition paket, ki iz šestvaljnika iztisne 450 konjskih moči, do 100 km/h pa je za 0,1 sekunde hitrejši. 

m3-competition-vs-m3 (1)

Paket vključuje tudi adaptivno M vzmetenje “2VF Adaptive M Sport suspension”, ki je bilo dodatno dopolnjeno za izboljšanje vozne dinamike – skupaj s posodobljenimi voznimi načini Comfort, Sport in Sport +. Standardni aktivni M diferencial na zadnji osi in DSC Dynamic Stability Control sta tudi prejela nekaj sprememb, ki sovpadajo z drugimi nadgradnjami.

Kako M3 CP prepoznate? Predvsem po novih, ooptimiziranih 20-palčnih platiščih oblike 666 M s pnevmatikami dimenzij 265/30 R20 spredaj in 285/30 R20 zadaj. Lepotne spremembe vključujejo tudi BMW Individual Shadow Line poudarke, za boljše rjovenje brutalnežev je tukaj, kot že omenjeno, M športni izpušni sistem s črnimi kromiranimi zaključki izpuha. Švicarski uporabnik Bimmerposta se je ob priložnosti odločil, da bo primerjal standardni zvok izpuha ( na Alpine White M3) s tistim od Competition Package M3. Kakšen je rezultat?

Vir: Bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code