Juhu! Gorivo je iz dneva v dan cenejše! Večina nas je nad situacijo navdušenih, pri proizvajalcih električnih vozil pa ni vse tako rožnato. “Električna vozila bodo v velikih škripcih, če bodo cene naftnih derivatov ostale nizke,” pravi vodja marketinga pri BMW. Glavni plus prodaje električnih vozil je cena elektrike, ki je nižja od cene goriv. Ian […]

Juhu! Gorivo je iz dneva v dan cenejše! Večina nas je nad situacijo navdušenih, pri proizvajalcih električnih vozil pa ni vse tako rožnato. “Električna vozila bodo v velikih škripcih, če bodo cene naftnih derivatov ostale nizke,” pravi vodja marketinga pri BMW.

Glavni plus prodaje električnih vozil je cena elektrike, ki je nižja od cene goriv. Ian Robertson pravi, da bi največji udarec znižanja cen goriv prejel ravno BMW i3, vendar le, če se bo stanje nadaljevalo. BMW cilja predvsem na to, da cene ne bodo ostale nizko in s tem ne bodo razmajale münchenske strategije, BMW i pa bo še zmeraj ostala dolgoročna rešitev za ljudi, ki želijo varčna vozila. “Zakonodajni okvir v ZDA, Evropi, na Kitajskem in Japonskem je jasen, in to se ne bo spremenilo,” je dejal Robertson. “Obdobje avtomobilov brez emisij prihaja, zato naša strategija ostaja na zarisani poti.”

bmw-elektro-postaja

V letu 2014 je BMW sicer prodal 16,052 i3 vozil in 1,741 i8 plug-in hibridnih športnih avtomobilov. Skupni seštevek prodanih vozil obeh BMW i modelov tako znaša 0,8 odstotka celotne prodaje BMW.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code