Le redko se zgodi, da je računalniška upodobitev avtomobila povsem enaka ali zelo podobna končni izvedbi. Novi CLR X 6 R na osnovi BMW X6 je zato vsekakor eden izmed redkih.

Dobro leto nazaj je namreč nemško podjetje Lumma na spletu objavilo računalniško upodobitev njihove “napadalne” različice BMW X6 F16. Tako agresivne linije je običajno možno videti zgolj in samo v idejnih skicah, ob dejanski izdelavi pa je izdelek veliko bolj “nežnega obraza”. V slednjem primeru pa temu ni tako – nemški predelovalec se je z ostrimi linijami in detajli poskušal kar se da približati upodobitvi in moramo priznati, da mu je to res dobro uspelo.

bmw_x6_lumma_CLR_X_6_R_11

Na povsem belo karoserijo so bili dodani mnogi rdeči dodatki, ki s svojo prisotnostjo na sprednjem odbijaču, pokrovu motorja in okrog kar štirih različno velikih izpušnih cevi naredijo avtomobil še bolj agresivnega izgleda. Mnogo je tudi karbonskih dodatkov, ki jih najdemo na pokrovu motorja, kjer tvorijo velike hladilne reže, vanj sta (namesto v krom) oblečeni tudi tipični bavarski ledvički, v različici z velikim zadnjim spojlerjem pa je tudi slednji izdelan prav iz karbona. Avtomobil se lahko pohvali s spremenjenim sprednjim in zadnjim odbijačem ter stranskimi pragovi, ki omogočajo boljšo aerodinamiko in boljše ohlajanje motorja ter zavor.

bmw_x6_lumma_CLR_X_6_R_08

Za bolj brutalen izgled poskrbijo tudi LED dnevne luči, ki v kombinaciji z velikimi zračnimi odprtinami avtomobilu kljub njegovi velikosti dajo potrebno športnost. K temu bistveno prispevajo 22-palčna, lahka, aluminijasta platišča, ki se k celoti podajo še bolj zaradi znižanja vozila – spredaj 45 milimetrov in zadaj 40 milimetrov, kar skupaj z ekstremno širokimi pnevmatikami avtomobil oskrbuje z impresivnim oprijemom; obutev je namreč širine 295 mm spredaj in 335 mm zadaj. Za čudovito zaključen paket pa pod ogromnimi platišči v oči bodejo rdeče zavorne čeljusti.

bmw_x6_lumma_CLR_X_6_R_02

Podjetje si je sicer zadalo izboljšati tudi zmogljivost motorja, kar pa jim zaenkrat še ni uspelo. Tako se BMW X6 50i lahko pohvali s še vedno fenomenalnim 4,4-litrskim osemvaljnikom, 450 konjskimi močmi in 650 Nm navora, kar zadostuje za odličen “šprint” v času 4,8 sekunde. Nihče pa se ne bi branil obljubljenih 590 KM in enormnih 850 Nm navora, ki jih je podjetje nameravalo iztisniti iz motorja. Morda pa jim v prihodnosti le uspe dokončati projekt tudi v tej smeri.

Vabljeni k ogledu brutalneža!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code