Zanimivo je, kako z leti vozila postajajo vedno večja. Sedaj skoraj najmanjši bavarski model, serija 2, proti svojemu pradedku izgleda kot pravi velikan.

Iz Brazilije prihajata bavarca, med katerima časovni razpon znaša kar štirideset let. BMW je izdelal nekaj čez 861.000 primerkov 2002 modela med leti 1968 in 1976. To eden izmed srečnežev, ki ostaja v izjemno ohranjenem stanju. Omenjen model ima Arctic silver barvo zunanjosti s temnim oblazinjenjem v notranjosti, pod pokrovom pa se skriva 2,0-litrski štirivaljnik, ki proizvede 98 konjskih moči, povezan pa je s štiristopenjskim ročnim menjalnikom.

BMW 2002 skupaj z njegovimi brati eden najbolj ikoničnih avtomobilov, ki jih je BMW kdaj koli izdelal. Ampak to še ni vse, 2002 je bil tudi navdih generacijam serije 3, navdihnil pa je tudi cele generacije ljudi. Od tistih, ki so bili tam in videli avto v popolnoma novem sijaju, do tistih, ki so ga prvič opazili šele sedaj. Vsem je jasno, da je nekaj zelo karakternega na tem majhnem coupeju, svoj ugled pa si je izboljšal še s kasnejšimi 2002tii in Turbo različicami. 2002 ostaja popularen do današnjega dne, ker pa njihovo število počasi upada je težko najti kakšnega, ki je zares lepo ohranjen.

Kaj pa M235i podmladek? Ponosni lastnik je v Braziliji eden redkih z novim modelom, njegova bela dvojka pa je bila tudi objavljena v njihovi najpopularnejši avtomobilistični reviji “Revista Autoesporte”. M235i sicer uporablja N55 šestvaljnik z M Performance TwinPower turbo tehnologijo, ki proizvede 326 konjskih moči in 450 Nm navora. Je tudi najmočnejša dvojka, ki jo trenutno lahko kupite, do stotice pa potrebuje 5,0 sekunde. Serija 2 je dejansko naslednik serije 1 Coupe, najbolj nestrpno pa ljubitelji pričakujejo Motorsport različico, ki bo nasledila legendardni 1M. V spodnji galeriji imate torej 40 let staro legendo nemškega avtomobilizma in model, ki se v tem trenutku zapisuje v zgodovino.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code