Na papirju vse pozitivne lastnosti stremijo k M4. Je varnejši, udobnejši in hitrejši po zaslugi 431 konjem in 550 Nm navora, vendar številke niso vse. M3 CSL ima svojo igrivost, čar in predvidljivost, ki konkurira moderni tehnologiji. Da zvoka sploh ne omenjamo...

[sam id=”15″ codes=”true”]

Ekipa avstralskega Wheels Mag je dobila priložnost, da se vsede za volan enega najbolj pristnih M3 na svetu. CSL pa je z leti dobil svojo konkurenco: turbinsko polnjen M4. CSL – Coupe Sport Lightweight že v imenu pove vse, kar rabite vedeti o vozilu. Lahko grajen športni coupe se od standardne E46 M3 različice razlikuje predvsem po slečenih “nepotrebnih delih” kot so klima, radio… prav tako pa prejme posodobljen 3,2 litrski vrstni šestvaljnik, ki premore 360 konjskih moči in 370 Nm navora. Moč za današnji čas ni nič pretresljivega, vseeno pa njegova teža znaša le 1,385 kg, oziroma 110 kilogramov manj od normalnega M3, kar pa je za današnji čas ekstremno malo. Uporablja zloglasen SMG menjalnik, ki ne glede na svoje šibkosti stotico vseeno doseže v 4,8-sekunde. Kako se bo CSL pomeril s težjim a močnejšim novincem? Oglejte si v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code