Veliko ljudi se je posmehovalo in obmetavalo Hyundai z žaljivkami, češ, da so posnemovalci in papige, ko so naznanili svojo N divizijo.

Oddelek bo standardnim avtomobilom dodal nekaj dirkalnih specifikacij in seveda se ga je kmalu začelo primerjati z BMW M oddelkom, najnovejša situacija v Münchnu pa bo morda spremenila pogled na Južne Korejce, ki očitno že imajo večje načrte.

Albert Biermann, podpredsednik BMW M Engineering je pravkar zapustil nemško družbo za vlogo pri Hyundai-ju; osupljiva poteza, ki je povzročila precejšen šok v industriji. To je že drugi udarec na proizvalca v zadnjem mesecu; prvi je bil odhod Herberta Diessa, ki je BMW zapustil zaradi prevzema položaja pri Volkswagnu.

bmw-munchen

Biermann je bil pri BMW zaposlen od leta 1980 in je tudi sodeloval pri izdelavi legendarnega BMW E30 M3, avtomobila, ki definira M duha bolje kot kateri koli drugi model. Zdaj pa se dolgoletni uslužbenec bavarskega podjetja odpravlja v korejski Namyang, kjer bo opravljal vlogo vodje testiranj in razvoja visoko zmogljivih vozil. Preprosto povedano: nadzoroval bo razvoj visoko zmogljivih Kia in Hyundai modelov, ki bodo na voljo v prihodnjih nekaj letih.

V vsem tem dogajanju pa ima BMW tudi nekaj pridobitev: Roberto Fedelli iz Ferrarija je eden izmed njih. Fedelli je nekdanji glavni inženir in eden glavnih pri oblikovanju LaFerrari in drugih kultnih modelov v zadnjih dveh desetletjih. Druge spremembe vključujejo priključitev Franciscus van Meela v M oddelek  in Haralda Krugerja, ki bo zamenjal dolgoletnega BMW izvršnega direktorja, dr Norberta Reithoferja, ta pa se bo pomaknil lestvico višje, na položaj predsednika BMW.

Vse te poteze namigujejo na nekaj zanimivih novih modelov, ki bodo prišli iz Motorsport oddelka. Vključno s štirikolesnim pogonom v M5 in M6 in hibridnim superšportnikom, ki bo osnovan na BMW i8. Upajmo le, da bo izmenjava položajev pozitivno vplivala na nadaljni razvoj.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code