Evo ekipa se vrača s svojimi primerjalnimi testi motornih koles proti avtomobilom. Tokrat gremo nazaj v čas, skupaj z retro izgledom BMW R Nine T in britansko izdelanim Morgan Plus 8 Speedsterjem, ki pod seboj skriva bavarski motor. Tokrat je primerjava bolj realna, saj je Morgan Speedster zelo lahek in močan in se lahko kosa tudi […]

Evo ekipa se vrača s svojimi primerjalnimi testi motornih koles proti avtomobilom. Tokrat gremo nazaj v čas, skupaj z retro izgledom BMW R Nine T in britansko izdelanim Morgan Plus 8 Speedsterjem, ki pod seboj skriva bavarski motor. Tokrat je primerjava bolj realna, saj je Morgan Speedster zelo lahek in močan in se lahko kosa tudi z motornimi kolesi.

Plus 8 namreč uporablja BMW-jev 4,8-litrski V8, ki proizvede 270 kW moči in 490 Nm navora. Na voljo je z BMW 6-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim ZF avtomatskim menjalnikom. Do stotice potrebuje 4,5 sekunde, najvišjo hitrost pa ima omejeno na 250 km/h. Zaradi lahke aluminijaste karoserije, dejstva, da je brez strehe in da je majhen, njegova teža znaša samo 1100 kilogramov.

R Nine T po drugi strani pa je seveda še toliko lažji vendar za motorno kolo, z 222 kilogrami precej težek. Proizvede 110 konjskih moči, 120 Nm navora in do stotice potrebuje približno 3,5 sekunde. Kateri se na stezi obnese bolje? Ju sploh lahko primerjamo? Odgovor vas čaka v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code