Prikaži kategorije
Domov / BMW Test / Ekskluzivno za volanom prvega BMW M4 CS v Sloveniji!
BMWBLOG - BMW M4 CS - San Marino Blue - BMW Selmar (11)

Ekskluzivno za volanom prvega BMW M4 CS v Sloveniji!


BMW M4 CS je že tretja, močnejša različica serije M4, ki ponuja več moči in manjšo težo z najbolj dovršeno tehnologijo za optimalen športni način vožnje, kot tudi izjemen zvok motorja.

Občutek, ki ga avtomobilski navdušenec doživi ob prevzemu novega, športnega avtomobila je resnično unikaten. Mešanico adrenalina, navdušenja in želje po občutku svobode, spremlja prikrit strah pred resničnostjo, da konec koncev sediš za volanom zelo dragega in zelo razdražljivega avtomobila. Sanjsko kajne? Prav za ta občutek so poskrbeli v BMW Avtohiši Selmar, kamor so me povabili na testno vožnjo in spoznavanje novega BMW M4 z oznako CS, ki je trenutno tudi edini M4 CS na slovenskih tleh. To je zdaj že tretja, močnejša različica serije M4, ki se uvršča med M4 opremljeno s Competition paketom ter najmočnejšim M4 GTS. Razlike so seveda predvidljive. M4 CS je 10 kilogramov lažji od M4 Competition Package in kar 32 kilogramov lažji od standardnega M4. K temu pripomorejo deli izdelani iz lahke, z ogljikovimi vlakni ojačane plastike, ki zajemajo streho, spojler na prtljažnih vratih, sprednji podaljšek odbijača in difuzor.  Tudi notranjost je odšla na dieto, opremljen je namreč z eno-področno ročno klimatsko napravo in namesto ročaja za zapiranje vrat ima nameščeno zanko s tradicionalnimi M črtami.

Poleg izgube teže pa ima BMW M4 CS tudi močnejši motor. Poganja ga enak 3-litrski TwinPower Turbo vrstni šestvaljnik, kot ga najdemo v standardnem M4, le da v tem avtu razvije 460 konjskih moči in 600 Nm navora. To je 10 konjskih moči in 50 Nm navora več kot M4 Competition Package, kar pa se, če smo iskreni, pozna le v statistiki. Do 100km/h potrebuje M4 CS 3,9 sekunde, kar je 0,1 sekunde hitreje od M4 Competition Package. V resničnem življenju te razlike ne opazimo, saj je ta avto že v osnovi strupeno hiter in privlačen. Prav to pa je razlog, da bo pravi ljubitelj znamke BMW občudoval izboljšave in lepotne dodatke serije M4 CS. Kot tudi platišča, spredaj 19-col in zadaj 20-col, ki so bila izdelana samo za to serijo avtomobila in v kombinaciji s športnimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 omogočajo absurdno dober oprijem ceste, ki ne popusti tudi v najhitrejših zavojih.

Nekaterim posameznikom je oblika BMW M4 všeč, spet drugim ne, vendar pa se mi zdi, da je zunanji videz M4 CS privlačen tudi tistim, ki niso navdušenci vozil BMW.  Preverjeno, saj sem imel občutek, da me je na vsakem prevoženem kilometru nekdo slekel z očmi!

Meni največji šok pa je bila učinkovitost sprednjih 6-batnih karbonsko-keramičnih zavor. Polne moči zaviranja takih zavor še nisem izkusil (vsaj pri M4 ne), zato mi je nenadno zaviranje tega 1580 kilogramov težkega športnika, dalo občutek da sem zapeljal v globoko jezero in da so mi oči pristale na vetrobranskem steklu. Popolnoma neprimerljivo z zavorami na običajnih avtomobilih. M4 CS ima tudi malenkostno trše vzmetenje za še boljšo stabilnost, vendar pa je posledično vožnja malo manj udobna, ampak še vedno prijazna, saj ne prevelike cestne luknje dobro požira. Tudi izpušni sistem je dodelan za glasno simfonijo pri pospeševanju in glasno brbotanje pri spustu plina. Zelo mi je všeč tudi, da gre za kupeja, ki ima dva zadnja sedeža za še dva dodatna potnika, ki lahko udobno izkusita to neverjetno izkušnjo. Tudi v prtljažniku je več kot dovolj prostora tako za kovček, kot tudi nahrtbnik ali drugo manjšo prtljago.

BMWBLOG - BMW M4 CS - San Marino Blue - BMW Selmar (12)

Verjamem, da je nekaterim posameznikom oblika BMW M4 všeč, spet drugim ne, vendar pa se mi zdi, da je zunanji videz M4 CS privlačen tudi tistim, ki niso navdušenci vozil BMW. Tako barva (San Marino Blue), kot linije avtomobila so udarne in več kot zadovoljijo potrebe 10-letnika v nas. Mene so najbolj osupnile zadnje OLED luči s svojim 3D izgledom in obliko črke L, kot jih najdemo na najmočnejšem M4 GTS. Sedaj pa tisti najbolj grenak del te zgodbe; cena! Cena BMW M4 CS se začne pri 141.600 evrov. Cena testnega se z vsemi dodatki dvigne na 153.583 evrov, kar mi je vzbudilo vprašanje, ali je M4 CS vreden dodatnih 45 tisočakov € od navadnega M4? Iz logičnega in praktičnega vidika je odgovor ne. Iz vidika pravega navdušenca in ljubitelja športnih avtomobilov, pa je odgovor absolutno DA. Izdelanih je le 3000 primerkov, zato je vsak primerek še toliko bolj poseben, a največja posebnost je ta, da ga imamo v Sloveniji! Hvala BMW Avtohiši Selmar za povabilo na nepozabno izkušnjo z izjemnim avtomobilom.

*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************


BMW BMW novice BMW Slovenija BMW novosti BMW test BMW avtonasveti BMWSLO BMW video BMW modeli BMW FEST 

Všečkaj nas!

Spremljaj BMWBLOG Slovenija na Facebooku!

×