Malo avtomobilov na svetu uporablja 4 turbine in eden izmed teh je BMW 750d. Nemški tuner G-Power se je odločil 'naviti' vse štiri in tako dobil kar 460 konjskih moči.

Zelo zanimivo je opazovati proizvajalce, ki premikajo mejo mogočega, da bi ugodili tako zahtevnim strankam, željnim norih pospeškov in vsem okoljskim stadardom, ki se zaostrujejo skorajda na dnevni ravni.

BMWBLOG-750d-tuning-g-power (3)

BMW se je namesto uporabe večjega, 4.0 litrskega V8 motorja, kot je naprimer to storil Audi, tako odločil posodobiti svoj 3.0 litrski vrstni šestvaljnik. Da bi bavarci ostali zvesti svoji značilni arhitekturi motorja, so se odločili dodati še eno turbino, pa čeprav to pomeni še dodatno kompleksnost pogonskega sklopa. Tako B57S agregatu sedaj pomagajo kar štiri turbine.

V tovarniški obliki tako proizvede kar 400 konjskih moči in 760 Nm navora, kar je po BMWjevih besedah omejeno, zaradi možnosti poškodbe menjalnika, kot posledica prevelikega navora. No nemški tuner G-Power trdi drugače, vsaj če pogledamo njihovo najnovejšo stvaritev. Trdijo namreč, da so motor v modelu 750d predelali tako, da doseže 460 konjskih moči in kar 860 Nm navora.

Z dodatnim prirastkom moči, lahko ta limuzina doseže stotico v vsega 4,3 sekunde, kar je precej blizu manjšemu in lažjemu BMW M3. Seveda modelu 750d pomaga odlični xDrive štirikolesni pogon, ki pomaga vso to moč prenesti na podlago, vendar so številke za tako veliko in luksuzno limuzino vseeno impresivne.

G-Power ravno tako trdi, da je polna moč motorja dosegljiva le takrat, ko je temperatura olja optimalna in ne dovoljuje ‘mrzlega tiščanja’. Kot dodaten sloj zaščite, so ravno tako dodali D-Tronic performance modul, ki nastavitve povrne v originalne, čim zazna večje povišanje ali zmanjšanje temperature, tako da naj z avtomobilom ne bi bilo nobenih problemov. Vseeno se sprašujemo, koliko časa bo tak avtomobil delal brez problemov glede na to, da 8 stopenjski ZF avtomatski menjalnik po proizvajalčevih podatkih prenese maksimalno 800 Nm navora.

BMWBLOG-750d-tuning-g-power (4)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code