Noben izziv ni pretežek za podjetje, ki obvlada svoj posel. Seveda govorimo o nemškem G-Power, ki nas s svojimi mogočnimi predelavami navdušuje že od leta 1983. NJihov najnovejši projekt? F86 X6M.

Po uspešnem izdelku kot je BMW 435d xDrive se je podjetje ponovno osredotočilo na M vozilo. Druga generacija najmočnejše različice X6 morda res ne uporablja dirkalnih dimenzij in po prepričanju nekaterih ne spada v BMW M družino, čeprav je že nekajkrat dokazala ravno nasprotno. Če pa vozilo dobi še nadgradnjo zmogljivosti vsi dvomi o nepristnosti izpuhtijo.

g-power-x6-m (5)

[sam id=”14″ codes=”true”]

Dvojno turbinsko polnjen 4,4-litrski V8 je že sam po sebi dovolj močan, ampak zakaj bi se zadovoljili le s tem? Dodatnih 75 konjskih moči in 80 Nm navora navije skupno zmogljivost na 650 KM pri 6500 obratih in mogočnih 830 Nm od 2500 obratov.

Seveda k takšni moči spada tudi odstranitev elektronsko omejene hitrosti, ki Bavarca ponese prek 300 km/h. Za namestitev modula Bi-Tronik 5 V1 boste odšteli 3.500,00 €, dodatnih 668 € pa vas bo stalo dirkanje do visokih, skoraj neomejenih hitrosti.

g-power-x6-m (4)

Tako kot pri vseh ostalih predelavah, tudi X6 M obuje nova 23-palčna Hurricane RR platišča za 8.399,00 €, oblečena v Michelin 315/25 ZR23 pnevmatike. X6 M z originalnimmi tovarniškimi specifikacijami je Nürburgring obkrožil v osmih minutah in dvajsetih sekundah, kar je zavidljiv čas za katerokoli vozilo… G-Powerjeva različica pa bo ta čas sedaj še nekoliko izboljšala.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code