Prihajajoči novi BMW G80 M3 bo visokozmogljiva in tehnološko dovršena umetnina na kolesih. Se mora BMW M5 bati za svoj položaj?

BMW je javnosti uspešno predstavil svoji veliki limuzinski novosti; BMW serije 5 in serije 7. Napočil je torej čas, da se vsa pozornost usmeri v prihajajočo novo serijo 3, ki bo nosila kodno ime G20. Le-ta naj bi bila predstavljena že prihodnje leto z modelno oznako 2019, najverjetneje na avtomobilskem sejmu v Ženevi, dve leti zatem pa bo na trg prišla športna, težko pričakovana različica G80 M3. Car Magazin je pridobil nove informacije, ki v novo športno limuzino polagajo velike upe. Kot smo sklepali že pred časom bo BMW M oddelek za G80 M3 obdržal trenutno TwinPower Turbo 3,0-litrsko vrstno šestvaljno motorno enoto, ki pa bo seveda pridobila na moči.

BMW-f80-M3-engine

Končna številka naj bi se vrtela okrog 500 konjskih moči, prav toliko pa trenutno premore BMW M4 GTS. Takšno moč lahko pričakujemo že v povsem osnovni različici M3, kakšna pa bo dodatna moč po zaslugi Competition Package pa lahko zaenkrat le ugibamo. Ko že govorimo o M4 GTS naj povemo, da bosta novi G80 M3 (in M4) deležna tudi impresivnega injiciranja vode v valje. Tudi električna napeljava bo po novem kar 48 voltna, saj bo uporabljena pol-hibridna tehnologija, kjer bo elektrika oskrbovala turbine in s tem poskrbela za konstanten navor. Najverjetneje lahko pričakujemo štirikolesni pogon, kot ga je po novem deležen BMW M5 – gre za M xDrive štirikolesni pogon, ki je prvič na voljo v pravem BMW M nizkem vozilu. Opcija ročnega menjalnika ostaja tako še odprta, v kolikor bo BMW nudil tudi le zadaj gnano različico.

BMW bo tudi pri M3 opustil 7-stopenjski DCT menjalnik, zamenjal pa ga bo 8-stopenjski samodejni menjalnik pri katerem bo moč nastaviti hitrost in način pretikanja.

bmw-f90-m5-gearbox (2)

Zakaj BMW opušča DCT (dvosklopčni samodejni menjalnik)? Pri 8-stopenjski avtomatiki gre preprosto za bolj dovršeno tehnologijo, še pomembnejše pa je, da je slednji veliko lažji. Ko govorimo o visokozmogljivih vozilih je nizka teža pač izrednega pomena in BMW M inženirji se zato trudijo po svojih najboljših močeh. Seveda k nižji teži pripomore tudi uporaba pravih materialov zato pričakujte obsežno uporabo ogljikovih vlaken in drugih lahkih materialov. Cilj je seveda doseči prerazporeditev teže v razmerju 50:50. Druga pomembna razlika v primerjavi s trenutno generacijo M3 pa bo sam občutek v vožnji. BMW G80 M3 bo imel bolj skladno, bolj dovršeno in manj brutalno zasnovo, kar pomeni, da bo bolj primeren za vsakdanjo uporabo.

Ko potegnemo črto to pomeni boljši nadzor nad vozilom ter boljšo uravnovešenost. Cena naj bi postala zelo podobna današnji, vsaj kar se tiče modela M3. Če pomislimo na vso novo tehnologijo; od vbrizga vode v valje, do pol hibridnega sistema ter napredne tehnologije vidimo, da so BMW M inženirji svoj cilj zastavili izredno visoko.

Bo to najboljši BMW M3 vseh časov?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code