Zadnja verzija BMW M3 in M4 uporablja dvojni turbo 3-litrski vrstni šestvaljnik, ki doseže skoraj 25% zmanjšanje porabe goriva in emisij v primerjavi s prejšnjo generacijo M3 z osemvaljnikom. Trenutna smer razvoja so močnejši, z boljšim izkoristkom turbo motorji, ki postajajo vedno bolj pogosti. Za primer lahko vzamemo Mercedes-Benz, ki ima v svojem CLA45 AMG 2,0-litrski 4-valjnik, ki […]

Zadnja verzija BMW M3 in M4 uporablja dvojni turbo 3-litrski vrstni šestvaljnik, ki doseže skoraj 25% zmanjšanje porabe goriva in emisij v primerjavi s prejšnjo generacijo M3 z osemvaljnikom. Trenutna smer razvoja so močnejši, z boljšim izkoristkom turbo motorji, ki postajajo vedno bolj pogosti. Za primer lahko vzamemo Mercedes-Benz, ki ima v svojem CLA45 AMG 2,0-litrski 4-valjnik, ki proizvede 355 konjskih moči s povprečno porabo na avtocesti 7,9 l/100 km. Lahko torej vidimo vnos manjšega, 4-valjnika v naslednje generacije BMW M modelov?

N

Vir iz BMWja nam namiguje,  da bodo pri BMW morda odšli v smer moderne tehnologije. Pri BMW ne izključujejo možnosti, da bo naslednja generacija M3 in M4 športnikov imela priložnost vgradnje nove tehnologije. Vodja produktov BMW M divizije, Carsten Pries je pred kratkim izjavil, da je vgradnja 4-valjnikov v naslednji generaciji M3 in M4 precej predvidljiva poteza.

Zaenkrat so to samo govorice, ampak kar se tiče 4-valjnika, zakaj pa ne? Dokler proizvede dovolj moči in ima željen zvok nas to ne sme zmotiti ali pač?

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code