BMW letos v Frankfurtu predstavlja avtomobile in koncepte kot po tekočem traku, sedaj pa je razkril še svoj bodoči dirkalnik. Dame in gospodje, to je BMW M8 GTE, ki bo debitiral na 24 urni dirki v Daytoni prihodnje leto.

Direktor BMW Motorsporta Jens Marquardt je ob razkritju dejal: “BMW M8 GTE je naš novi zastavonoša GT, ki se bo v dirkanju pomeril z močno konkurenco. Za nas je razkritje nezakamufliranega dirkalnika na IAA avtosalonu v Frankfurtu naslednji pomemben korak do dirkaškega debija, ki ga nameravamo izpeljati na dirki 24 ur Daytone prihodnje leto. FIA WEC in IMSA dirkalne serije so v Severni Ameriki zelo tekmovalno okolje za naš novi dirkalnik. Z BMW M8 GTE, bomo v najvišji rang GT dirkanja vnesli najnovejšo tehnologijo, obenem pa bomo še vedno poizkušali nadaljevati svojo tradicijo v Le Mansu. Razvoj dirkalnika BMW M8 GTE gre po načrtu in že komaj čakamo na prve zmage v letu 2018.”

BMWBLOG-M8-GTE (4)

Pod motornim pokrovom dirkalnika najdemo V8 motor z BMW TwinPower Turbo tehnologijo, ki je s predpisi omejen na 4.0 litra prostornine in lahko proizvaja preko 500 konjskih moči, odvisno od serije, kjer tekmuje. Blok in glava motorja sta vzeta iz serijskega motorja in sta narejena iz lahke zlitine v BMW tovarni v Landshutu v Nemčiji, moč pa prenaša šest stopenjski dirkalni sekvenčni menjalnik.

Ravno tako, je moral dirkalni prototip na shujševalno dieto, kjer je svojo majhno težo, ki znaša le 1.220 kilogramov, dosegel z ekstenzivno uporabo ultra lahkih CFRP komponent. Za vas smo izbrskali še vse tehnične specifikacije in priskrbeli podroben fotomaterial, zato uživajte v detajlih tega lepotca.

BMW M8 GTE: Tehnični podatki

Dimenzije:

Dolžina brez spojlerja:  4,980 mm
Širina brez stranskih ogledal:  2,046 mm
Širina s stranskimi ogledali:  2,224 mm
Medosna razdalja:   2,880 mm

Motor:

Model:  V8 BMW TwinPower Turbo Technology
Prostornina:  3,981 cc
Število valjev:  8
V kot:   90°
Hod bata:  80 mm
Maksimalna hitrost motorja:    Približno 7000 obratov na minuto

Karoserija:

•        Kompozitno ogrodje s karbonskim jedrom in DMSB verificirano varnostno kletko
•        CFRB zunanji deli s konceptom hitre zamenjave

Menjalnik:

•        Šest stopenjski sekvenčni menjalnik
•        Sistem z električnimi obvolanskimi prestavnimi ročicami
•        Samodejna zapora diferenciala
•        CFRP pogonska gred
•        Sachs sklopka iz karbonskih vlaken

Elektronika:

•        BMW Motorsport hišno razvita elektronika za motor, menjalnik in asistenčne sisteme
•        Volanski obroč s 16 tipkami in sedmimi ekrani
•        Vzvratna kamera s prepoznavanjem objektov
•        Visoko zmogljivi OSRAM LED žarometi
•        Telemetrija vozila v realnem času

Kolesa in pnevmatike:

•        BMW Aero platišča: 12.5×18 na prvi osi, 13×18 na zadnji osi
•        Michelin pnevmatike: 30/68 R18 spredaj in 31/71 R18 zadaj.

BMWBLOG-M8-GTE (12)

Fotograf: Bimmerpost, BMWBLOG

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code