Najprestižnejša bavarska serija je na frankfurtskem avtomobilskem salonu razstavljena v vsej svoji veličini. Namen nove sedmice je redefinirati ekskluzivnost in udobje... ki smo ga doživeli tudi v živo.

V Frankfurtu nas je poleg BMW X1, 330e, 225xe in mnogih drugih pričakalo tudi nekaj primerkov nove generacije paradnega konja s poudarkom na 750Li xDrive in 740Le. CFRP-  karbonsko ojačana plastika vozilo od predhodnika naredi lažje za kar 130 kilogramov. Ena glavnih novosti je tudi paleta različic priključnih hibridov 740e, 740le in 740Le xDrive, ki bodo delovali v kombinaciji litij-ionske baterije in bencinskega motorja. Omembe vreden je tudi aktivni sistem šasije Executive Drive Pro, stikalo za uravnavanje vozne dinamike z načinom “adaptive” in BMW Laserlight luči.

bmw-g11--g12-serija-7 (11)

750Li. Podaljšana različica luksuzne limuzine pod pokrovom motorja skriva 4,4-litrski V8, ki je posodobljen do te mere, da je kategoriziran kot ULEV (Ultra Low Emissions Vehicle – vozilo z izjemno nizkimi izpusti CO2), ter z občutno izboljšano porabo goriva. BMW-ju je to uspelo predvsem s spremembo kompresijskega razmerja od 10:0:1 na 10:5:1 skupaj z najnovejšim Valvetronicom in Double Vanos sistemi. V8 iz sebe iztisne 450 konjskih moči in 650 Nm navora, do stotice pa sicer precej težka sedmica potrebuje le 4,4 sekunde.

bmw-g11--g12-serija-7 (1)

Poleg najmočnejše bencinske sedmice je glavna luč usmerjena na priključni hibrid 740e, . Zaradi lahke gradnje je nova generacija zmoglivejša, lažja… vendar to niso glavne lastnosti, ki jih je paradni konj povzel po BMW i oddelku. BMW 740e je posvojil podobno tehniko kot jo uporablja i8: električno pogonsko enoto in 8-stopenjski Steptronic menjalnik, ki moč pri 740Le xDrive pošilja na oba kolesna para prek najnovejšega xDrive štirikolesnega pogonskega sistema. Električni motor poganja litij-ionska baterija, ki jo najdemo pod zadnjimi sedeži za boljšo razporeditev teže in izboljšanje varnosti. Pod pokrovom se skriva štirivaljnik, ki skupaj z električnim motorjem proizvede 326 konjskih moči, maksimalni navor pa znaša 500 Nm. Če se odločimo voziti le na električni pogon, domet znaša približno 40 kilometrov, polnjenje na BMWi wallbox-u pa vam bo do polne kapacitete vzelo približno 3 ure.

Omembe vredna je tudi dizelska različica 730d, ki bo, če bo prejela Active Sound izpušni sistem, odličen konkurent bencinskim verzijam. Šestvaljnik z BMW TwinPower Turbo tehnologijo in 3.0-litrsko kapaciteto proizvede 265 konjskih moči in 620 Nm navora, do 100 km/h pa potrebuje 6,1 sekunde, z xDrive opcijo štirikolesnega pogona pa 5,8 sekunde.

bmw-g11--g12-serija-7 (15)

V spodnji galeriji si oglejte fotografije v Frankfurtu razstvaljenih modelnih različic novega paradnega konja, ki zares izgleda fenomenalno.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code