V Frankfurtu nas je poleg BMW X1, 330e, 225xe in mnogih drugih pričakalo tudi nekaj primerkov nove generacije paradnega konja s poudarkom na 750Li xDrive in 740Le. CFRP- karbonsko ojačana plastika vozilo od predhodnika naredi lažje za kar 130 kilogramov. Ena glavnih novosti je tudi paleta različic priključnih hibridov 740e, 740le in 740Le xDrive, ki bodo delovali v kombinaciji litij-ionske baterije in bencinskega motorja. Omembe vreden je tudi aktivni sistem šasije Executive Drive Pro, stikalo za uravnavanje vozne dinamike z načinom “adaptive” in BMW Laserlight luči.
750Li. Podaljšana različica luksuzne limuzine pod pokrovom motorja skriva 4,4-litrski V8, ki je posodobljen do te mere, da je kategoriziran kot ULEV (Ultra Low Emissions Vehicle – vozilo z izjemno nizkimi izpusti CO2), ter z občutno izboljšano porabo goriva. BMW-ju je to uspelo predvsem s spremembo kompresijskega razmerja od 10:0:1 na 10:5:1 skupaj z najnovejšim Valvetronicom in Double Vanos sistemi. V8 iz sebe iztisne 450 konjskih moči in 650 Nm navora, do stotice pa sicer precej težka sedmica potrebuje le 4,4 sekunde.
Poleg najmočnejše bencinske sedmice je glavna luč usmerjena na priključni hibrid 740e, . Zaradi lahke gradnje je nova generacija zmoglivejša, lažja… vendar to niso glavne lastnosti, ki jih je paradni konj povzel po BMW i oddelku. BMW 740e je posvojil podobno tehniko kot jo uporablja i8: električno pogonsko enoto in 8-stopenjski Steptronic menjalnik, ki moč pri 740Le xDrive pošilja na oba kolesna para prek najnovejšega xDrive štirikolesnega pogonskega sistema. Električni motor poganja litij-ionska baterija, ki jo najdemo pod zadnjimi sedeži za boljšo razporeditev teže in izboljšanje varnosti. Pod pokrovom se skriva štirivaljnik, ki skupaj z električnim motorjem proizvede 326 konjskih moči, maksimalni navor pa znaša 500 Nm. Če se odločimo voziti le na električni pogon, domet znaša približno 40 kilometrov, polnjenje na BMWi wallbox-u pa vam bo do polne kapacitete vzelo približno 3 ure.
Omembe vredna je tudi dizelska različica 730d, ki bo, če bo prejela Active Sound izpušni sistem, odličen konkurent bencinskim verzijam. Šestvaljnik z BMW TwinPower Turbo tehnologijo in 3.0-litrsko kapaciteto proizvede 265 konjskih moči in 620 Nm navora, do 100 km/h pa potrebuje 6,1 sekunde, z xDrive opcijo štirikolesnega pogona pa 5,8 sekunde.
V spodnji galeriji si oglejte fotografije v Frankfurtu razstvaljenih modelnih različic novega paradnega konja, ki zares izgleda fenomenalno.