Še vedno se lahko spomnimo časov, ko je so se ljudje odločali za ročne menjalnike, pozneje pa za dvosklopčne menjalnike namesto običajnega samodejnega menjalnik. Slednji preprosto ni bil primeren za športno naravnana vozila.

Izbira menjalnika v današnjem času vsekakor ni več preprosta, saj novodobni samodejni menjalniki pretikajo med prestavami veliko hitreje kot včasih, istočasno pa so prav tako ali še bolj varčni kot druge alternative.

A zdi se, daje bila izbira med avtomobilskimi proizvajalci že potrjena: običajen samodejni menjalnik.

Peter Quintus, podpredsednik na področju prodaje in marketinga BMW M je za medij Drive povedal, da pričakuje, da se bodo v prihodnjih letih pri BMW modelih M iz prodaje povsem umaknili ročni in dvosklopčni DCT menjalniki. Prav tako je dejal, da še ni povsem prepričan, če bo ročni menjalnik sploh še na voljo v naslednji generaciji modelov M3 in M4, ki jih lahko pričakujemo še v tem desetletju.

bmw-dct-transmission (4)

Slabost ročnih menjalnikov je seveda pri prenosu moči, saj pod vprašaj postavljajo vzdržljivost zaradi velikega navora, ki ga mora prenašati proti kolesom. Ročne menjalnike, ki so zmožni prenašati velik navor je opisal kot težke in obupne za izkušnjo pretikanja med prestavami.

Prav tako je Quintus povedal svoje mnenje glede dvosklopčnih menjalnikov. Le-ti naj ne bi več imeli takšnih prednosti v primerjavi z običajnim samodejnim menjalnikom kot nekoč (nižja teža menjalnika in občutno večja hitrost pretikanja). Tudi Audi je ugotovil, da dvosklopčni menjalniki niso dovolj zanesljivi pri prenosu moči in začenjajo z vpeljavo običajnih samodejnih menjalnikov celo v svojih visokozmogljivih vozilih.

Problem se poraja tudi pri elektrifikaciji vozil in uporabi samovozeče funkcije v vozilih, saj ti dve tehnologiji veliko bolje sovpadata s samodejnim menjalnikom kot pa s katero drugo alternativo.

Kaj se bo zgodilo z BMW M oboževalci, ki prisegajo na ročni menjalnik?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code