Danes poteka v Costa Smeraldi mednarodna novinarska predstavitev novega VW Passata.  Naš novinarski kolega iz Financ Miloš se je te predstavitve tudi udeležil. Za vas smo naredili smo nekaj povzetkov iz poročanja v živo. Prvi preizkus novega passata je pokazal, da ta ponuja več kot le nekaj na novo ukrivljenih potez. S tehniko je ujel […]

Danes poteka v Costa Smeraldi mednarodna novinarska predstavitev novega VW Passata.  Naš novinarski kolega iz Financ Miloš se je te predstavitve tudi udeležil. Za vas smo naredili smo nekaj povzetkov iz poročanja v živo. Prvi preizkus novega passata je pokazal, da ta ponuja več kot le nekaj na novo ukrivljenih potez. S tehniko je ujel prestižne znamke, še več je udobja, cene podobne predhodniku.Povsem nov prednji del, a vseeno zelo znane poteze novega passata z dnevnimi LED ali polnimi žarometi LED.

PASSAT_2014_089

Spoznal bi ga tudi nepoznavalec, tako predvidljivo je oblikovan. Morda so napihnjen motorni pokrov, sprednja maska s kromirano letvijo, ki teče do skrajnega roba obeh žarometov, in napadalen, že kar postavljaški videz nemca za večinoma konservativne Volkswagnove oblikovalce mala revolucija, a v poslovnem svetu je tudi novi passat še vedno klasika – prepoznaven, predvidljiv in tudi zato že prava ikona, ki se je od leta 1973 v osmih generacijah namnožila že v 22 milijonih izvodov. Predvidljive so tudi njegove mere, v dolžino tako limuzina kot karavan merita 4,77 metra, a so ti centimetri izkoriščeni precej bolje kot prej. Le v višino se je passat skrčil za 1,4, v širino pa zredil za 1,2 centimetra.

PA200417.1413839705.JPG.s.600px

Ne, tokrat ne gre le za prenovo, passat je skoraj povsem nov od koles do strehe. To dokazuje prilagodljiva osnova MQB, ki je v delu med kabino in sprednjo premo enaka kot pri manjšem golfu, audiju A3, škodi octavii in nekaterih drugih. A njena modularnost omogoča večje spremembe kot pri klasičnih zasnovah, v passatovem primeru denimo 2,78 metra dolgo medosje, kar je osem centimetrov več kot pri predhodniku. Kabinskega prostora je zato za 3,3 centimetre več kot prej, do zadrege s prostorom pa tudi na zadnji klopi skoraj ne more priti. Prtljažnik je zrasel še bolj izrazito – pri karavanskem variantu na kar 650 v osnovi oziroma 1.780 litrov ob podrti zadnji klopi, limuzina tako v zadek spravi 586 litrov prtljage.

F59A9257a.1413827008.jpg.o.600px

Več o novem Pasatu, za katerega tudi mi sami verjamemo, da bo zelo resen konkurent BMW seriji 3, si lahko preberete na Avto Finance.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code