Vračamo se nazaj v čas. V čas, ko je na cestah vladal kralj F01/F02 generacije. BMW serije 7, ki ga je letos sicer nadomestil naslednik, je kljub svoji krizi srednjih let še zmeraj pravi ultimativni bavarski stroj.

Štelo se je leto 2013, ko je CVT oblika Vossen Wheels platišč doživela svoje lansiranje in pričela z norostjo in priljubljenostjo, ki po treh letih še zmeraj ni usahnila. Lastnik naslednjega paradnega konja BMW divizije je do danes verjetno že presedlal na kakšen novejši model, vsekakor pa se nihče ne bi branil takšne črne pošasti, tudi če že šteje nekaj konkretnih let. Izbira za ultra luksuzno limuzino podaljšane bencinske različice BMW F02 750Li z Vossen platišči se morda res sliši nekoliko nenavadno, vendar kombinacija sploh ni napačna.

Poprodajna posodobitev Vossen Wheels se ponosno prikaže na BMW 750Li, ki pod pokrovom skriva 4,4-litrski V8, 450 konjski motor s 650 Nm maksimalnega navora. Njegova teža je občutno večja od trenutnega modela iste motorne različice, saj je od slednjega težji za kar 95 kilogramov. Posledično lažja Vossen platišča ne igrajo velike vloge pri izboljšanju zmogljivosti, vseeno 22-palčna CVT Directional platišča in GThaus Meisterschaft izpušni sistem dodajo tisti kanček drznosti, ki jo sicer zelo umirjen in dostojanstven model včasih potrebuje. Oglejte si ga v spodnji galeriji.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code