Prvi odzivi na novo generacijo serije 5 G30 so zelo mešani. Nekateri jo hvalijo zaradi ohranjanja že znane zunanje in notranje podobe serije 5, drugi pa grajajo zaradi prevelike podobnosti z modelom, ki ga nadomešča.

Ko je govora o oblikovanju moramo priznati, da je nova petica precej všečen avtomobil, poudarek pri snovanju pa je seveda podvozje. Tokrat je serija 5 osnovana na BMW platformi CLAR, ki uporablja lahke materiale. Manjka ji seveda uporaba ogljikovih vlaken iz serije 7, vendar je šasija še vedno do 100 kilogramov lažja od modela F10 serije 5. Je na cesti občutiti razliko?

Po besedah novinarjev, ki so avtomobil že peljali je vožnja občutno boljša, vozilo pa je občutno bolj športno in prijetno za vožnjo pri visokih hitrostih.

Naslednja novost, ki jo novinka premore v primerjavi s predhodnikom je možnost zavijanja zadnjih pnevmatik, kar po besedah novinarjev vozilo naredi bolj okretno v zavojih.

bmw-g30-5-series (30)

Nova petica bo sicer na voljo v naslednjih motornih različicah:

Modelne različice, ki bodo na voljo trgu od februarja 2017:

  • BMW 530i/BMW 530i xDrive: štirivaljni bencinski motor, osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 1,998 ccm. Izhodna moč: 185 kW/252 KM pri 5,200 – 6,500 vrt./min. Največji navor: 350 Nm pri 1,450 – 4,800 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 6,2 s (6,0 s). Kombinirana poraba goriva: 5,4 l/100 km (5.7 l/100 km). CO2 izpusti: 126 g/km (133 g/km).
  • BMW 540i/BMW 540i xDrive: šestvaljni bencinski motor, osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 2,998 ccm. Izhodna moč: 250 kW/340 KM pri 5,500 – 6,500 vrt./min. Največji navor: 450 Nm pri 1,380 – 5,200 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 5,1 s (4,8 s). Kombinirana poraba goriva: 6,5 l/100 km (6.7 l/100 km). CO2 izpusti: 150 g/km (156 g/km).
  • BMW 520d/BMW 520d xDrive: štirivaljni dizelski motor, šeststopenjski ročni / osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. (xDrive: osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik). Prostornina: 1,995 ccm. Izhodna moč: 140 kW/190 KM pri 4,000 vrt./min. Največji navor: 400 Nm pri 1,750 – 2,500 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 7,7/7,6 s s (7,6 s). Kombinirana poraba goriva: 4,1 l/100 km / 4,0 l/100 km (4.2 l/100 km). CO2 izpusti: 108 g/km 7 107 g/km (112 g/km).
  • BMW 530d/BMW 530d xDrive: šestvaljni dizelski motor, osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 2,993 ccm. Izhodna moč: 195 kW/265 KM pri 4,000 vrt./min. Največji navor: 620 Nm pri 2,000 – 2,500 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 5,7 s (5,4 s). Kombinirana poraba goriva: 4,5 l/100 km (4.7 l/100 km). CO2 izpusti: 118 g/km (125 g/km).

bmw-g30-5-series (7)

Modelne različice, ki bodo na voljo trgu od marca 2017:

  • BMW 530e iPerformance: štirivaljni bencinski motor in BMW eDrive električni motor (priključni hibrid), osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 1,998 ccm. Izhodna moč: 185 kW/252 KM pri 4,460 – 6,500 vrt./min. Največji navor: 420 Nm pri 1,450 – 4,000 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 6,2 s. Elelktrični domet: 45 km. Kombinirana poraba goriva: 2,0 l/100 km. CO2 izpusti: 46 g/km.
  • BMW 520d EfficientDynamics Edition: štirivaljni dizelski motor, osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 1,995 ccm. Izhodna moč: 140 kW/190 KM pri 4,000 vrt./min. Največji navor: 400 Nm pri 1,750 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 7,5 s. Kombinirana poraba goriva: 3,9 l/100 km. CO2 izpusti: 102 g/km.
  • BMW M550i xDrive: osemvaljni bencinski motor, osemstopenjski Steptronic samodejni menjalnik. Prostornina: 4,395 ccm. Izhodna moč: 340 kW/462 KM pri 5,500 vrt./min. Največji navor: 650 Nm pri 1,800 vrt./min. Pospešek (0–100 km/h): 4,0 s. Kombinirana poraba goriva: 8,9 l/100 km. CO2 izpusti: 204 g/km.

Nova petica tako celostno prikazuje zelo uspešen avtomobil ter posledično uspešno prodajo. Uspe prekositi novega Mercedes-Benz razred E in Audi A6?

Vir: Bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code