Car Magazine je objavil svoja predvidevanja ter špekulacije o novih modelih BMW G80 M3 in BMW G82 M4. Objavljamo najbolj zanimivo.

Nova dvojica BMW M3/M4 bo uporabljala motor S58, ki naj bi razvil 500 konjskih moči, kar se lahko enači z močjo, ki jo razvije BMW M4 GTS. Tudi navora bo več kot dovolj, saj ga pričakujemo okrog 600 Nm.

Kot smo že videli pri novem M5 tudi M3 in M4 ne bosta več uporabljala 7-stopenjskega DCT menjalnika, saj ga bo zamenjal 8-stopenjski samodejni menjalnik. V primeru, da bo na voljo tudi ročni menjalnik pa bo le-ta na voljo le v kombinaciji s pogonom na zadnjo os. Sicer pa bo po novih smernicah BMW M oddelka na voljo tudi prilagodljiv in povsem izklopljiv štirikolesni pogon M xDrive.

Novinca naj bi iz BMW M4 GTS podedovala tudi sistem injiciranja vode v valje.

bmw-g80-m3-render (1)

Po novem bo na voljo tudi blag hibridni sistem z 48-voltno električno napeljavo, ki bo z elektriko oskrbovala turbine in tako poskrbela za konstanten navor. Za bolj ekološko osveščene bo na voljo tudi sistem jadranja v načinu Eco, kar bo zmanjšalo porabo goriva, k slednjemu pa bo pripomogel tudi sistem Start/stop, ki bo prej ugasnil motor.

Povečala naj bi se uporaba aluminijastih in drugih lahkih materialov, poudarek pa bo vsekakor tudi na ideali razporeditvi teže (50:50). Pričakujemo še, da se bo zmanjšala teža vozila, podvozje pa bo nastavljeno še bolj natančno.

V potniški kabini bodo na voljo trije različni sedeži: školjkasti sedeži iz ogljikovih vlaken, običajni športni sedeži ter povsem prilagodljivi udobni sedeži. Nov sistem iDrive 7 naj bi koristil kar tri interaktivne zaslone.

Vozilo ne bo imelo zračnega vzmetenja, krmiljenja zadnjih pnevmatik ali aktivne aerodinamike.

V prihodnosti pričakujemo še BMW G82 M4 GTS in G83 M4 Convertible z mehko streho.

Seveda je za takšne špekulacije še zelo zgodaj, saj modelov BMW G80 M3 in BMW G82 M4 ne bomo videli še nekaj let, zato vsega navedenega ne vzemite za zagotovilo. Kljub vsemu menimo, da se bo marsikaj od tega zares našlo v novih dveh modelih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code