Novice včasih niso ravno najboljše. 2014 serija 5 se je uvrstila na dno sedmih testiranih v svojem razredu testa IIHS (Insurance Institue for Highway Safety). BMW je pridobil rezultat “na obrobju/na meji” v majhnem testu sprednjega prekrivanja, ki posnema trg z drugim vozilom ali predmetom, kot je naprimer drog, pri 65 km/h na vogal vozila, ne […]

Novice včasih niso ravno najboljše. 2014 serija 5 se je uvrstila na dno sedmih testiranih v svojem razredu testa IIHS (Insurance Institue for Highway Safety). BMW je pridobil rezultat “na obrobju/na meji” v majhnem testu sprednjega prekrivanja, ki posnema trg z drugim vozilom ali predmetom, kot je naprimer drog, pri 65 km/h na vogal vozila, ne v čelo.

IIHS je naznanil, da je petica omenjeno oceno dobila zaradi precej slabega odziva strukture in varnostne kletke. Vozniška kabina ni ohranila oblike, s skoraj 12 centimetri vdora pri prostoru za noge. Čeprav je bilo gibanje lutke dobro nadzorovano, obstaja veliko tveganje za poškodbo goleni in stopala (ocena “poor”), v drugih podkategorijah tveganja poškodbe pa se je BMW F10 serija 5 obnesla bolje in dobila oceno dobro (“Good”).

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code