Pred prihodom novega M2 je za enega najboljših malih kvazi M-ov veljal kompaktni kupe 1M. Kako pa se obnese, ko se mu po robu postavi njegov naslednik M2?

Predhodni malček oddelka M je prepričal ravno zaradi svoje majhne in razmeroma lahke zasnove. BMW 1M namreč tehta le 1495 kilogramov, relativno nizko težo pa poganja velik, 3,0-litrski vrstni šestvaljnik s 340 konjskimi močmi in 500 Nm navora. Za ohranjanje pravega dirkaškega duha je opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki moč prenaša na zadnji dve kolesi. Z vsem naštetim avtomobil do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde.

bmw-mw-vs-1m (3)

Bo vse našteto dovolj za kosanje s povsem novim in moderno zasnovanim M2, ki mu je vizualno zelo podoben, a tehnološko bolj napreden.

BMW M2 je le 25 kilogramov težji (1520 kg) od 1M, kot slednji pa tudi M2 v sebi nosi 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki uporablja le eno turbino (1M uporablja 2). Novi motor je zmožen razviti kar 370 konjskih moči in 465 Nm navora. Tudi M2 ponuja možnost izbire 6-stopenjskega ročnega menjalnika, vendar je dvosklopčni 7-stopenjski samodejni menjalnik občutno hitrejši in tako po njegovi zaslugi M2 do stotice potrebuje le 4,3 sekunde (z ročnim menjalnikom pa 4,5 sekunde).

bmw-mw-vs-1m (5)

Spopad malih bratcev si oglejte v video prispevku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code