Ko običajen BMW ni dovolj, človek išče najboljšo nadgradnjo z boljšimi zmogljivostmi, večjo prefinjenostjo in edinstvenim izgledom. Alpina je vsekakor prava izbira.

Alpina si z osnovnimi vozili BMW deli mnoge lastnosti in prav zato deluje kot podznamka ali dodaten oddelek nemškega proizvajalca. Alpina namreč na zelo prefinjen način v vozilih osnovanih na znamki BMW ponuja vse zgoraj naštete lastnosti, med najboljšimi in najbolj luksuznimi izdelki pa je seveda vrh ponudbe, Alpina B7, osnovana na BMW seriji 7.

Pravzaprav gre za največji približek pravemu BMW M7, ki najverjetneje nikoli ne bo ugledal luči sveta. Alpina je zato stvar vzela v svoje roke in iz velike limuzine napravila pravega rivala Mercedesovemu razredu S AMG. V rjavo barvo odeti je bil razstavljen v BMW salonu Abu Dhabi.

Za začetek lahko povemo, da je to edina serija 7 obarvana v tak zanimiv kostanjevo rjav odtenek, kot se spodobi, pa se tudi notranjost barvno precej ujema s prav tako rjavim odtenkom. Rjava vozila sicer ne blestijo kot najlepša, a ta Alpina B7 po zaslugi zlatih dodatkov in ravno pravega odtenka rjave deluje zares prefinjena. Da je videz zaokrožen za Alpino primerno seveda poskrbijo tipična večkraka Alpinina platišča.

V notranjosti je kabina večinsko oblečena v rjavo usnje h kateremu se prilegajo leseni dodatki, na zgornjem delu armaturne plošče pa lahko najdemo tudi uporabo črnega usnja.

Alpina B7 uporablja 4,4-litrski V8 TwinPower Turbo bencinski motor, ki po modifikaciji razvije kar 608 konjskih moči in 800 Nm navora. Pospešek do 100 km/h je tako izveden v le 3,7 sekunde, končna hitrost tega pobalinskega presežnika pa je kar 330 km/h.

Če serija 7 ne zadovoljuje vaših potreb in iščete kaj bolj unikatnega je Alpina B7 zanimiva izbira.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code