BMW je z uvedbo M4 iz ponudbe odstranil kupejevsko različico model M3, z zadnjim M3 Coupe pa je bavarec oddelka M izgubil tudi zlata vredno srce ... 4,0-litrski osemvaljnik!

Ta odlični atmosferski motor z oznako S65 seveda ne razpolaga s tako velikim naborom navora kot S55, je pa zato postregel z zvokom, ki ga premore malokdo. Glede na to, da je problem pomanjkanja moči in navora relativno lahko rešljiv z naknadno predelavo bo BMW E92 M3 še dolga leta slovel kot eden najboljših M modelov vseh časov.

frozen-black-e92-m3 (16)

Prav slednje naredi M3 še bolj privlačen in poželenja vreden, z neverjetno zvočno kuliso, ki naježi kožo pa se E92 M3 nevarno približa popolnosti. Tudi zunanjost lahko postane še lepša z uporabo le nekaj preprostih trikov; od menjave platišč do novega barvnega odtenka, ki avtomobil lahko povsem spremeni in mu doda nov, drugačen karakter. Prav slednje je hotel doseči lastnik tega prelepega mat črnega E92 M3 s črnimi platišči in preobrazba je uspela več kot odlično s pomočjo ekipe European Auto Source.

Poleg matirano črne karoserije so bila v črni odtenek odeta tudi platišča in drugi aerodinamični dodatki. Na zadku lahko opazimo nameščen velik spojler, ki ga sicer uporabljajo modeli GTS Motorsport, na sprednjem odbijaču in stranskih pragovih pa so dodani manjši aerodinamični dodatki iz ogljikovih vlaken. Štirje zaključki izpušnega sistema so sedaj še bolje opaženi, saj jim družbo dela agresiven Vorsteiner Type 2 difuzor.

frozen-black-e92-m3 (8)

Kar se zmogljivosti tiče je bil M3 deležen nadgradnje z namestitvijo ESS-Tuning VT2-625 kompresorja, ki moč 4,0 litra velikega osemvaljnika poveča na preko 600 konjskih moči. Za boljšo stabilnost v zavojih in pri velikih hitrostih je M3 prejel KW vzmetenje. Z dodatno močjo, novim vzmetenjem in impresivno čudovitim izgledom bo ta primerek E92 M3 gotovo obračal glave mimoidočih zaradi samega izgleda ali njegove brutalne zmogljivosti.

Vir: European Auto Source

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code