Še dve desetletji nazaj je avtomatike vozila le peščica ljudi, danes pa je to že nekaj vsakdanjega. Samodejni menjalnik so dobili tudi vstopni modeli različnih znamk, njihova kvaliteta pa se je drastično izboljšala. Ali to pomeni konec za ročne menjalnike?

Je tehnologija že toliko presegla zmogljivost človeških reakcij? V nedavnem intervjuju je za Autocar UK je vodja BMW M oddelka, Frank van Meel izrekel nekaj besed o občutljivi temi menjalnikov in konjskih moči najmočnejših bavarcev – M družine. Povedal je, da BMW M prioritizira DCT in ostale samodejne menjalnike.

2013 BMW M6 Coupe.

[sam id=”14″ codes=”true”]

Čustveno navezani ali ne, ročni menjalnik v vsakem primeru tone v pozabo.

Morda so ga sposobni rešiti na ameriškem trgu, kjer je ročni menjalnik postal simbol dobrega voznika.

“Težko rečem, da bomo ohranili ročni menjalnik, še zmeraj pa imamo močno bazo ljubiteljev, ki želijo, da klasični menjalnik ostaja v proizvodnji.

Seveda ne bomo zatiskali ušes pred tako glasnimi željami.” 

E90 M3 z ročnim menjalnikom
E90 M3 z ročnim menjalnikom

 

“Iz tehničnega vidika ročne menjalnike ne čaka lepa prihodnost. Menjalniki z dvojno sklopko so trenutno vrhunec tehnologije: so mnogo hitrejši in zmanjšujejo porabo goriva,” je povedal van Meel.

Govora je bilo tudi o konjskih močeh BMW M vozil. Dobrih 600 konjskih moči je trenutno limit. Zaenkrat najmočnejša sta BMW X5 M in X6 M s 575 konjskimi močmi, takoj za njima pa so M6 Coupe/Gran Coupe/Kabriolet in BMW M5 s 560 konji. Verjetno bo najmočnejši doslej ravno prihajajoči BMW M5 nove generacije s kodnim imenom F90, ki bo proizvedel okoli 600 konjskih moči in imel možnost Competition paketa, njegova značilnost bo tudi prvi xDrive na M vozilu, možno pa je tudi, da zanj razvijajo hibridno različico.
m5-nova-generacija (1)

Spremembe so lahko stresne in nelagodne, vendar ekipa BMW M nedvomno obvlada svoj posel. Pustimo se presenetiti!

Vir: Autocar UK

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code