Zimske razmere skandinavskih dežel so med najbolj primernimi za preizkušanje različnih modelov, priča smo bili že testiranju M2 in M5 s štirikolesnim pogonom.

2016 BMW M4 GTS je še zmeraj delno zakamufliran in zakrit pod MotoGP Safety Car pretvezo. Njegove linije so skoraj enake kot pri M4 Coupeju, le da GTS uporablja drugačen sprednji odbijač in zadnji spojler. Nedavno je bila razkrita tudi uradna izvedba MotoGP varnostnega vozila, različica za prosto prodajo pa naj bi uporabljala še laserske žaromete in OLED zadnje luči.

m4-gts (2)

Čeprav so bile fotografije posnete od daleč je razvidno, da so v potniški kabini nameščeni športni sedeži in varnostna kletka. Zaenkrat še ni znano, če bodo takšni dodatki uporabljeni v tovarniški verziji, jasno pa je, da bodo brez dvoma narejene spremembe za zmanjšanje teže in izboljšanje varnosti.

Po navedbah virov naj bi BMW M4 GTS tehtal manj kot 1400 kilogramov, to pa je kar precejšna razlika od standardne teže M4 Coupeja, ki znaša 1572 kilogramov. Tudi iz motorja naj bi izvlekli nekaj več moči, namesto standardnih 431 konjičkov in 550 Nm navora naj bi GTS iz 3,0-litrskega šestvaljnika iztisnil okoli 450 KM in 600 Nm.

m4-gts (3)

Zaenkrat več informacij ostaja neznanih, za nekaj več predstave o vozilu pa si lahko ogledate še posnetek oktobrskega testiranja na Nürburgringu.

Foto: Worldcarfans

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code