Z leti se poprodajni deli za BMW E92 M3 širijo kot gobe po dežju. To pomeni, da nam predelave kot je mat črni BMW E92 M3 predstavljajo svet visokokakovostnih ter visokozmogljivostnih predelav. Ta M3 ima tako občutno izboljšan izgled, bolj prepričljiva pa je tudi zmogljivost.

Po vseh letih ko je BMW E92 M3 na trgu je prejel že veliko poprodajnih delov in nadgradenj. Na voljo  so vizualni ter zmogljivostni popravki kot tudi izboljšanje vozne dinamike, kar nudi lastnikom vozila širok izbor. Ta matirano črni primerek je dober pokazatelj kaj vse trg trenutno ponuja za to športno legendo. Rezultat je izjemen avtomobil.

Kot mnoge predelave tudi ta prihaja iz podjetja European Auto Source, kjer so končni izdelek detajlno predelali in predstavili. Športnik se tako lahko izkaže na javni cesti ali dirkališču ter se lahko kosa s svetovno najboljšimi športniki na trgu.

Predelava se je začela z osnovnim BMW E92 M3. EAS je torej pričel s spremembami na 4,0-litrskem V8 motorju, ki razvije 420 konjskih moči in 400 Nm navora. To zadošča za šprint 0-100 km/h v 4,8 sekunde ter končno hitrost 250 km/h. A navedene številke lastniku tega primerka vsekakor niso zadoščale. BMW S65 V8 motor je torej prejel obsežno nadgradnjo.

To je področje na katerem je EAS najboljše. S svojim obsežnim znanjem in izkušnjami so izdelali impresivno predelavo vozila, ki se lahko baha z impresivno nadgradnjo. Dodali so sistem ESS Tuning Supercharger, ki poveča število konjskih moči in navora. Celostno se to pokaže na boljši zmogljivosti in vozni dinamiki vozila.

ESS Supercharger pomaga razviti kar 630 konjskih moči. Po mnogih namestitvah superchargerjev je podjetje vedno boljše in dosega odlične rezultate pri povečevanju moči motorja.

BMW E92 M3 je še vedno odlično vozilo celo po posegu. Lahko je umerjeno in tiho, ob pritisku na pedalko pa močno zahrumi. Predelava motorja zagotavlja izjemne pospeške, ki so sicer prisotni pri pravih dirkalnikih. Kot da vse skupaj še ni dovolj dobro pa podjetje na svoje delo daje dve leti garancije. Namestitev sistema traja 8-14 ur s povsem običajnim orodjem.

Matte Black Beast Of A BMW M3 By European Auto Source 9

Ko je bil M3 deležen povečanja moči so se lotili vizualnih popravkov. Kot je vidno v galeriji je M3 prejel dodatke v dikaškem duhu. K temu spada APR Performance podaljšek spojlerja iz ogljikovih vlaken, ki skrbi za boljši oprijem sprednjega dela vozila. Na zadku je nameščen prav tako pomemben APR Performance GTC-300 prilagodljiv spojler iz ogljikovih vlaken. Ta skrbi za oprijem zadnjih koles pri visokih hitrostih in izboljša vodljivost skozi zavoje.

Matte Black Beast Of A BMW M3 By European Auto Source 10

Po namestitvi aerodinamičnih dodatkov je bil čas za izboljšavo vozne dinamike. Lastnik je svojemu vozilu namenil KW Clubsport vzmetenje. To dovaja boljšo stabilnost vozila, manj nagibanja karoserije in izboljšano vožnjo skozi zavoje.

Matte Black Beast Of A BMW M3 By European Auto Source 2

StopTech Trophy Brake paket pri dirkalniku skrbi za izjemno zmogljivost zaviranja, kar vozniku omogoča manj pritiska na zavorni pedal in dovoljuje poznejše zaviranje pred zavojem na dirkališču. Dodana so tudi čudovita platišča  Vorsteiner V-FF 103 , ki se perfektno podajo k brutalni zunanjosti. Platišča so odeta v pnevmatike Yokohama Advan Neova AD08 R, ki dovršijo vozilo z nizko težo in izjemnim oprijemom.

Matte Black Beast Of A BMW M3 By European Auto Source

Vir: European Auto Source

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code