BMW je vpoklical veliko število motornih koles zaradi problema s prirobnico zadnje polosi. V vpoklic so vključeni K in R modeli, proizvedeni od novembra 2003 do aprila 2011.

Po navedbah podjetja je zavorni disk na zadnjem kolesu in kolesne matice prejeli preveč navora ob nepravilnem vzdrževanju. Možnost napake se je pojavila zaradi preveč privitih vijakov s prevelikim zatiskom z moment ključem. Preveč zatesnjeni vijaki bi lahko povzročili razpoke na kolesnem obroču, zato bo BMW zamenjal aluminijast del z močnejšo jekleno komponento.

BMW-motorrad_prirobnica

V izjavi je BMW dejal: “Kot del tehnične kampanije, ki vključuje motorna kolesa R in K serije, proizvedene med 11. 2003 in 04. 2011, bo BMW Motorrad zamenjal omenjene dele kot previdnostni ukrep.”

BMW-motorrad

Vsi lastniki motornih koles, katerih vozila so morda prizadeta, bodo ustrezno obveščeni; menjava delov pa bo brezplačna.



Seznam vpoklicanih modelov:

  • R 1200 GS
  • R 1200 GS Adventure
  • HP2 Mega Moto
  • HP2 Enduro
  • R1200RT
  • R900RT
  • R1200R
  • R1200ST
  • R1200S
  • HP2 Sport
  • K1200S
  • K1200R Sport
  • K1200R
  • K1200GT
  • K1300S
  • K1300R
  • K1300GT


Ker se je motoristična sezona ravno začela in se ravno sedaj pojavlja novi vpoklic motornih koles, smo želeli zvedeti nekoliko več. Novinarska vprašanja smo poslali direktorici korporativnega komuciranja pri BMW Group Slovenija. Ne smemo pozabiti, da so lansko leto izvajali tudi VPOKLIC motornih kolesOdgovore na naša vprašanja  žal še nismo prejeli.

Po nadaljnih raziskavah smo poizvedeli, da omenjeni del pri naših pooblaščenih serviserjih BMW Motorrad stane 84 € neto, kar nanese na svetovni ravni, če upoštevamo da je vpoklicanih najmanj 350.000 motornih koles, vrtoglavih 29 milijonov evrov! V to ceno niso vključeni še dodatni elementi za zamenjavo ter delo, ki ga je potrebno opraviti na motociklu.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code