Vse kaže, da bo iz "ljubezenskega" razmerja med BMW in Toyoto prišlo še več modelov, kot smo sprva mislili.

MINI bo po dolgem času spet lahko zagovarjal svoje ime – z MINI Minor. To je dobra novica predvsem za vse MINI privržence, ki so se v praktičnega malčka zaljubili zaradi njegove majhnosti. Novica pa se ne konča tukaj. BMW naj bi načrtoval nov model MINI-ja skupaj s Toyoto. Njegovo ime – Minor – sicer sega v leto 1959, ko je bila prvotna zasnova Issigonis prvič tržena pod imenom Austin Seven in Morris Mini Minor.

Načrtovalci izdelka v Nemčiji priznavajo, da se je MINI v zadnjih letih precej poredil in se sedaj razteza že do 4005 mm pri petvratni kombilimuzini. Želja po manjšem modelu, ki bi se vrnil nazaj h koreninam, pa narašča. Predvidene dimenzije Minorja naj bi se znašale samo 3450 mm v dolžino, kar je približno enako kot pri Smartovem Forfour.

 

MINI Minor lahko pričakujemo v prodaji s koncem leta 2018, oziroma začetkom leta 2019. Trenutno je “baby” MINI še v povojih, vendar smo lahko prepričani, da projekt najverjetneje bo izpeljan. Bo tudi cena miniaturna? Vstopni model naj bi stal od 12,500 do 13,500 €.

Zgodnje oblikovalne poteze Minorja nakazujejo na trivratno različico, ki vključuje linije Pacemana in Rocketmana (na fotografijah), dodano pa ima tudi svežo porcijo inovativnega oblikovanja s črno linijo za sprednjim odbijačem, ki se povezuje s tipično belo streho.

Kako bo pri razvoju pomagala Toyota? Njuno sodelovanje sega v daljno leto 2003, ko je bil s Toyotinim motorjem prvič predstavljen dizelski MINI. Do leta 2011 je nemško-japonska zveza postala trdnejša, rezultat pa je dogovor o aktivnem sodelovanju, saj je BMW le nekaj mesecev kasneje ponudil svoje dizelske motorje za razvoj Toyotinih prihajajočih modelov. V zameno so Bavarci prejeli nekaj znanja in tehnologije gorivnih celic. V prihodnosti bo njuno sodelovanje najmočnejše pri manjših modelih, vendar bo njun skupni izdelek tudi prihajajoči Roadster BMW Z5.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code