Narcisističen pristop ustreza nadgrajenemu motorju, ki ga naredi še močnejšega od že tako impresivnega Urusa ...

Ali so nam všeč ali ne, dejstvo vsekakor ostaja, da športni terenci v obliki kupejev vse bolj utrjujejo svoje mesto na avtomobilskem tržišču. Tudi BMW sledi povpraševanju in trendu, zato v njegovi floti najdemo kar tri take modele. To so X2, X4 ter X6. Vsekakor gre za tarče pogledov, a ne nujno vedno v pozitivnem smislu. Bavarska bogata ter drzna ponudba v tem segmentu vozil je vsekakor primarni primer novega trenda. Predelovalci avtomobilov so tako vso svojo pozornost usmerili v to, da naredijo model X6 še bolj privlačen. Kot primer lahko navedemo ruski TopCar, ki je sprva začel s standardnim belim primerkom ter mu podaril popolno preobrazbo s široko karoserijo podjetja Lumma Design, zaključen pa je bil v vijoličnem odtenku, imenovanem Amethyst Metallic, ki ga lahko najdemo v Porschejevem barvnem spektru.

lumma-clr-bmw-x6-r-by-topcar (8)

Serijska platišča so nadomestila masivna 22-palčna, dodan pa je bil še vgrajeni spojlerji na obeh koncih vozila. Zadek športnega terenca izstopa s svojimi štirimi izpuhi, precej podobnim tistim, ki jih premore Chevrolet Corvette. Razlika je le v zunanjih izpušnih ceveh, ki se po premeru lahko kosajo s tistimi, ki jih imamo moč najti pri npr. Ferrariju 458 Italia ali Hondi Civic Type R. Sledi nekaj podrobnosti, ki jih s prostim očesom pravzaprav ne moremo videti. Govorimo o npr. ogljikovih vlaknih, ki se skrivajo pod vijolično barvo, ter moči, ki je na voljo za X6 M različico po zaslugi njegovega 4,4-litrski V8 motorja. 750 konjskih moči ter 980 Nm navora to “mrcino” lahko izstreli do končnih, neverjetnih 300 kilometrov na uro! Zaradi tega dejstva je močnejši in skoraj tako hiter kot že zgoraj omenjeni Lamborghini Urus, tj. “prvi superšportni terenec na svetu”.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code