Srečnež, ki je dobil Remusovo nadgradnjo je najmočnejša enka modela F, ki je trenutno na trgu. M135i F21 uporablja celotni turbo-back sistem, ki ga sestavljajo cevi iz nerjavečega jekla, prednji športni katalizator in nerjaveči zadnji lonec (200 CPSI) ter REMUS nastavki.

[sam id=”15″ codes=”true”]

Rezultat? V skladu z njihovimi navedbami, z dodanim kompletnim izpušnim sistemom avtomobil pridobi 13 dodatnih konjskih moči in  18,9 Nm navora. Končni rezultat moči iz 3-litrskega 6-valjnega motorja znaša 333 konjičkov in 469 Nm navora, torej precej veliko za majhnega “hatchback-a”. Zvok je odličen, vsaj na posnetku. Ne vemo pa, kako bi se hrumenje obneslo na daljših potovanjih. Ker pa so Italijani v tem poslovnem segmentu že nekaj časa, sklepamo da zvok tudi na daljših potovalnih razdaljah ne bi smel biti moteč.

V primeru, pa da želite malo več hrupa, so omogočili tudi to opcijo z “racing izpuhom“, vendar ta različica ne more biti homologirana in ni v veljavi z zakonom o cestno prometnih predpisih.

Sedaj pa vabljeni k poslušanju izpuha iz podjetja REMUS.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code