Nemški "tuner" avtomobilov MANHART, je bil z močjo ultimativnega bavarskega kupeja očitno nezadovoljen. Iz - že v osnovi pošastnega - M2 CS, so v Wuppertalu izdelali neponovljiv ter absolutno dih jemajoč primerek.

BMW M2 CS je nedvomno eden najboljših vozniških avtomobilov danes. Kljub zelo zmogljivemu pogonskemu sklopu, ki premore mogočnih 450 “konjev”, je največji adut vseeno podvozje. Celoten komplet pa je nemški MANHART le še dodelal in na svoj izdelek nadel ime MH2 GTR.

Tako kot pri običajnih M2 Competition ter M2 CS se tudi v MH2 GTR pod pokrovom motorja skriva 3-litrski šestvaljnik z dvema turbinama, ki z nadgrajenim hladilnikom, karbonskim sistemom za dovod zraka, nadgrajenima turbinama in novo ECU ‘mapo’ doseže astronomsko izstopno moč. MANHART trdi, da avtomobil premore 600 “konjev” ter 830 Nm navora! Številke so pri majhnem kompaktnem kupeju višje kot pri famoznem BMW M8 Competition!

Ko so v vprašanju takšne nepredstavljive vrednosti moči vozila, je prvi pomislek verjetno oprijem. Avtomobil lahko nadgradiš na več tisoč “konjskih moči”, pa brez konkretne spremembe na področju pretvorbe moči na papirju v dejansko hitrost na stezi, vseeno vsi kilovati ne bodo prišli do izraza. Čeprav MANHART še ni izdal uradnih podatkov o pospeševanju do stotice, je verjetno, da bo ta čas krepko pod štirimi sekundami.

K povečanu zmogljivosti prispeva tudi nov izpušni sistem iz nerjavečega jekla, s preoblikovanimi odvodnimi cevmi in bolj tekočimi 300-celičnimi katalizatorji. Prilagoditve programske opreme ECU so prav tako izboljšale odzivnost stopalke za plin in dovajanje moči, 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (DCT) pa je bil izostren tudi z lastno programsko dodelavo.

Manhart ponuja tudi nove komponente vzmetenja znamke H&R, na voljo pa so seveda tudi izboljšane zavore. Pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2 so nameščene na nova 20-palčna kovana platišča, ki so za palec večja od standardnih. Širina pnevmatik se drastično (ter upravičeno) razlikuje – spredaj MH2 GTR stoji na 255/30ZR20 in zadaj na 295/25ZR20.

MH2 GTR ima tudi številne estetske modifikacije, ki dopolnjujejo karakter avtomobila. Oblikovno je ‘malček’ podoben MH4 GTR, ki temelji na prvi generaciji BMW M4. MH2 GTR pa je bil opremljen s peščico aerodinamičnih komponent sestavljenih iz ogljikovih vlaken, vključno z zloženim zadnjim ‘spojlerjem’.

V notranjosti boste opazili par novih športnih Recaro sedežev, na volanu in prestavni ročici pa nameščene detajle iz karbonskih vlaken. Sredinski prezračevalnik na voznikovi strani pa je nadomestil Awron monitor za prikaz podatkov o pomembnih informacijah o delovanju motorja.

 

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code