Domov / Modeli / Serija 6 / Na kaj paziti ob nakupu BMW E63 in E64 serije 6?
BMWBLOG-BMW-serija-6 (5)

Na kaj paziti ob nakupu BMW E63 in E64 serije 6?


Že kar nekaj časa je minilo, odkar je E63 in E64 generacijo serije 6 nadomestila sedanja generacija G12. To je bil in še vedno je pravi ikonski avtomobil, ki bo po vsej verjetnosti nekoč tudi pravo vozilo za zbiratelje.

Poleg kontroverznega dizajna, ki je delil mnenja, je prejšnja generacija tudi zadnji BMW serije 6 z vgrajenimi atmosferskimi motorji. Vrh ponudbe je predstavljal M6, ki je v sebi skrival pravi dragulj. 5.0 litrski V10 motor, ki si ga je delil z modelom M5, velja za enega najboljših motorjev kadarkoli vgrajenih v ‘M’ modele, s svojim značilnim zvokom pa ustvarja poželenje tudi pri tistih, ki v osnovi niso ljubitelji te bavarske znamke.

BMWBLOG-BMW-serija-6 (8)

Dandanes se cene povprečno ohranjenih rabljenih ‘šestic’ gibljejo med 10 in 15 tisočaki, zato se marsikdo sprašuje ali je ta avtomobil vreden nakupa, ali prinaša le kup dragih problemov? Odgovor na to je, odvisno. Novinarji britanske avtomobilistične revije Autocar, so sestavili seznam vseh stvari, na katere moramo paziti ob nakupu rabljene serije 6 prejšnje generacije. Motorji imajo ponavadi težave z oljem in sicer na vse mogoče načine. Nekateri motorji ga raje ‘kurijo’, spet drugi ga ‘raje spuščajo’ v precej velikih količinah.

BMWBLOG-E63-6Series (4)

Zamenjava različnih tesnil ne bo preveč drag poseg, vendar je potrebno še posebej paziti na tesnila stebla ventilov, katerih zamenjava pa je lahko zelo draga, še posebej na V8 motorjih. Da preverite, če ima avtomobil težave s tem, ga pustite v prostem teku za 30 sekund, potem pa do konca pritisnite pedal za plin. Če se iz izpuha pokadi moder, ‘težak’ dim, ima avtomobil po vsej verjetnosti problem s tesnili stebla ventilov. Pri starejših avtomobilih s precej prevoženimi kilometri, lahko najdemo veliko napokanih cevi, ki so posledica vročine.

Tudi menjalnik je znan po tem, da lahko pušča, zato priporočamo podroben pregled pred nakupom. Plastičen pokrov je še posebej nagnjen k težavam in lahko ‘odpove’ že pri okoli 160 tisočih kilometrih. Preverite tudi sprednje nihajne roke, saj so te lahko izrabljene, kar pa lahko hitro vodi še do drugih, dražjih problemov. Tudi blažilci ‘radi’ puščajo, kar lahko z lahkoto sami preverite s svetilko v roki in ostrim očesom.

Ne glede na možne napake, lahko z gotovostjo še vedno najdete takega, ki teh večjih težav nima obenem pa je bil tudi redno servisiran. Tak avtomobil je lahko dobra naložba v prihodnost, saj bo dobrim primerkom cena zagotovo začela le še rasti, vendar za tak primerek tudi sedaj ne pričakujte nizke cene.

BMWBLOG-E63-6Series (13)

Vir: Autocar
*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************


BMW BMW novice BMW Slovenija BMW novosti BMW test BMW avtonasveti BMWSLO BMW video BMW modeli BMW FEST 

Všečkaj nas!

Spremljaj BMWBLOG Slovenija na Facebooku!

×