Na 2014 CAR Management Briefing seminarjih, ki  potekajo od danes do četrtka, je predstavljen prav poseben koncept. Idejo koncepta so dobili na Clemson univerzi mednarodnega centra za avtomobilske raziskave, koncept pa se imenuje Deep Orange 4.

Kaj je tako posebnega na tem konceptu? Študentje so ga predelali v “pickup” vozilo, morda se vam zdi to zelo daleč od načrtovanj BMW, vendar je bavarsko podjetje že izrazilo veliko zanimanje za pickup izpeljavo njihovega BMW X3.

[sam id=”14″ codes=”true”]

Marketing ZDA, finance in inženiring oddelki BMW so Clemson ekipi naročili ustvariti vozilo, ki lahko transportira pomarančevce, brez izgube prostora in razkošja v notranjosti, vožnje in delovanja športnega avtomobila BMW, pravi Ashish Dubey, vodja projekta na Clemson mednarodnem centru za avtomobilske raziskave. BMW je pozval študentsko ekipo, da ustvari načrt proizvodnje z nizkimi stroški za proizvodnjo do 5000 vozil. Omejili so tudi maksimalni strošek nadgradnje, ki ne sme presegati 8.000,00 $ nad trenutno X3 ceno.

BMW ni edini avtomobilski proizvajalec, ki je opazil projekt. Po zaključku projekta BMW in po uspešni pridobitvi naziva magistranta, so Ashish Dubeya, kot inženirja oblikovanja vozil zaposlili pri Chryslerju.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code