Ekskluzivno: nov izgled, nova tehnologija in pogon na prednja kolesa za novo generacijo BMW serije 1 v letu 2018. BMW serije 1 je bil vedno hit ter na letvici najbolje prodajanih vozil. Ne glede na izjemen doseg v BMW obratu planirajo popolnoma spremenjeno generacijo svojega športnega, na zadnjo os gnanega vozila, spremembe lahko pričakujemo leta 2018. Ekskluzivne fotografije […]

Ekskluzivno: nov izgled, nova tehnologija in pogon na prednja kolesa za novo generacijo BMW serije 1 v letu 2018.

BMW serije 1 je bil vedno hit ter na letvici najbolje prodajanih vozil. Ne glede na izjemen doseg v BMW obratu planirajo popolnoma spremenjeno generacijo svojega športnega, na zadnjo os gnanega vozila, spremembe lahko pričakujemo leta 2018. Ekskluzivne fotografije prikazujejo, kako bi nova generacija lahko izgledala.

S sledenjem tekmecem Audiju A3 in Mercedesu A razredu, bo tudi serija 1 sedaj s prednjim pogonom, bolj močne verzije pa bodo tudi z možnostjo xDrive štirikolesnega pogona.

Entuziasti vožnje bodo morda v štartu kritizirali pogon, vendar pri BMW so prepričani, da večina strank sploh ne bo opazila razlike. Anketa leta 2010 je pokazala, da je 80% voznikov serije 1 narobe predvidevalo, da je njihovo vozilo s prednjim pogonom. In avtomobili, kot je novi MINI in Ford Fiesta ST so dokazali, da je pogon na prednja kolesa lahko enako zabaven zadnjemu. Ne glede na to, kam se moč pošilja bo nova serija 1 bolj športna z ožjimi LED lučmi in bolj izrazito prednjo masko.

Serija 1 ne bo prvi model s pogonom na prednja kolesa pri BMW, tukaj je tudi serija 2 Active Tourer, ter novi X1. Vsi trije omenjeni modeli bodo osnovani na UKL1 arhitekturi, ki že sedaj podpira novi tri in 5-vratni MINI.

O “UKL” arhitekturi vam bomo nekaj več napisali v prihajajočem članku.

bmw-1-series-front

Pri oblikovanju pričakujte povečano medosno razdaljo, ki bo verjetno širša od 2,567mm, ki jo najdemo na 5-vratnem MINI-ju. Razširitev ustvari več prostora zadaj in večji prtljažni prostor, ki trenutno v sebi lahko zadrži 360 litrov ali 1200 z podrtimi sedeži.

Ne glede na pričakovano povečanje avtomobila pa to ne pomeni, da bo tudi težji. Z odstranitvijo pogonske gredi, ki je potrebna pri pogonu na zadnja kolesa, bo prihranjeno kar 30 kg teže, k lažjemu vozilu pa bo pripomogla tudi zunanjost iz aluminija.

 

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code