Inženirji BMW M oddelka trenutno delajo na Competition paketu za novo M5, pod vprašajem pa je tudi CS oziroma CSL različica.

Navdušenci nad BMW M vozili imajo dandanes veliko razlogov za veselje, saj nam je znamka v zadnjih letih postregla s številnimi zanimivimi modeli. Nad današnjo novico pa bodo najbolj navdušeni tisti, ki se spomnijo starih časov, ko je BMW v modelni ponudbi predstavljal klasične visoko zmogljive limuzine in kupeje.

Andy Cook, odgovorni pri BMW za večja vozila je za Motor 1 povedal, da inženirji že pripravljajo Competition Package za najnovejšo pridobitev BMW M oddelka. M5 v običajni različici iz 4,4-litrskega TwinPower Turbo bencinskega motorja razvije 600 konjev in 750 nevtonemtrov navora. BMW je za vse, ki si želijo še več zmogljivosti v smislu vozniške izkušnje, tako pripravil Competition paket.

BMW-M5-F90 (51)

Po vsej verjetnosti bo motor razvil enako ”konjev”, pričakujemo lahko le številne izboljšave pod ”kožo”. To pomeni, da so se inženirji verjetno najbolj posvetili sami vozni dinamiki, s tem, da so vgradili boljše vzmetenje, večje zavore in nadgradili elemente podvozja. Cook pravi, da naj bi Competition paket vključeval keramične zavore, ki so trenutno že na voljo za 9,000 evrov doplačila.

Najboljša funkcija v novem M5 je zagotovo popolnoma izključitev štirikolesnega pogona s pritiskom na tipko. Z izključenim štirikolesnim pogonom M5 v zavojih postane precej bolj zabaven za vožnjo, saj je zadek vozila bolj razigran. Upamo, da bo BMW v prihodnosti predstavil še bolj zmogljivo CS ali celo CSL različico.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code