Se še spomnite oglaševalske vojne podjetij BMW in Audi pred letom 2010, ko sta si izmenjevali udarce z različnimi hudomušnimi oglaševalskimi panoji? No sedaj se ta vojna nadaljuje v Tuniziji.

Skoraj 10 let nazaj so bili taki oglaševalski panoji v polnem razmahu, zato je bilo logično, da so proizvajalci avtomobilov pri tem postali zelo kreativni. Dandanes je drugače. Vsi oglasi so se preselili na zaslone vseh velikosti, oglasi pa so izgubili smisel za humor. A očitno ni še vse izgubljeno, saj so v Tuniziji ponovno odprli stare rane. Dva pooblaščena prodajalca avtomobilov BMW in Audi sta se očitno spustila v hudomušni marketinški dvoboj.

Tokrat je za razliko začel prodajalec vozil BMW, ko je postavil oglasni pano ravno na poti k lokalnem prodajalcu avtomobilov Audi in nanj napisal “Il n’est jamais trop tard pour changer d’avis”, kar v prevodu pomeni “Nikoli ni prepozno, da si premislite” in več kot očitno cilja na ljudi, ki so se k prodajalcu odpravili kupiti novega audija.

Vendar Audi ni ostal dolgo dolžan. Poleg oglasnega panoja BMW so postavili svojega z napisom “LOOOOL zmagovalne znamke se ne zamenja”, kjer je LOL napisan s štirimi ‘O-ji’ iz Audijevega logotipa. Trenutno je ostalo le pri tem, saj BMW še ni odgovoril, zagotovo pa bo nadaljevanje te zgodbe še zelo zanimivo, saj jim kreativnosti več kot očitno ne primanjkuje. Upamo, da bo takih zgodb v prihodnosti še več, saj je vedno zanimivo videti primere, ko ljudje in podjetja prodrejo ven iz ustaljenih marketinških tirnic, v primeru dvoboja avtomobilističnih rivalov, pa je to še mnogo bolj zanimivo.

BMWBLOG-audi-vs-bmw-comercial-war (1)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code