Mala kupejevska in brezstrešna serija 2 je ravnokar razkrila nove motorje, ki jo bodo poganjali od posodobitve naprej. Ponekod to pomeni opustitev dizelskih agregatov!

BMW je predstavil nove motorne različice in opremo, ki bo na voljo v posodobljeni seriji 2. Istočasno je BMW Avstralija naznanila šokantno novico za vse ljubitelje dizelsko gnanih bavarcev. BMW serija 2 bo namreč s posodobljenimi motorji povsem opustila dizelsko različico.

Po posodobitvi bosta kupe in kabrio na voljo v najšibkejši izvedbi 220i. Slednjo poganja novi 2,0-litrski štirivaljni turbobencinski motor, ki razvije 135 kW (184 KM) in 270 Nm navora, kar je 5 kW in 20 Nm več kot pri prejšnji različici 220i, z zadnjimi kolesi pa motor povezuje šeststopenjski ročni ali osemstopenjski samodejni menjalnik.

220i sedaj že znotraj standardne opreme ponuja Bi-Xenon sprednja svetila, sistem pranja žarometov, samozatemnitveno notranje ogledalo, pomočnika pri vožnji, instrumentalno ploščo z dodatnimi vsebinami in notranji paket luči. Cena osnovnega kupejevskega modela je v Sloveniji 32.950 evrov, cena kabrioleta pa 37.850 evrov.

BMW-M240i-1

Novi srednje uvrščeni model bo nadomestil oznako 228i ter se bo po novem imenoval 230i. Prav tako bo tudi ta pod pokrovom nosil 2,0-litrski štirivaljni turbobencinski motor, ki bo za razliko od 228i podkrepljen z dodatnimi 5 kW moči, skupaj torej 185 kW (252 KM) in 350 Nm navora.

Pri slednjem je BMW razširil standardno opremo ter dodal naslednje; M Sport zavore, 18-palčna lahka platišča, samozatemnitveno notranje ogledalo, vgrajeno navigacijsko napravo, električno nastavljive sedeže, pomočnika pri vožnji, instrumentalno ploščo z dodatnimi vsebinami in notranji paket luči. 230i Coupe na zadku prejme še M zadnji spojer, v notranjosti pa oblazinjenje iz alkantare, notranjost Cabria pa bo oblečena v usnje. Cena osnovnega kupejevskega modela je v Sloveniji 38.550 evrov, cena kabrioleta pa 43.450 evrov.

V vrhu ponudbe je seveda M240i, ki bo nadomestil odličnega M235i. Pridobil bo dodatnih 10 kW in 50 Nm navora. Njegov 3,0-litrski turbo vrstni šestvaljnik bo tako po novem razvil 340 konskih moči (250 kW) in 500 Nm navora, kar naj bi pospeševanje do 100 km/h pri M235i iz 4,8 sekunde izboljšalo na 4,6 sekunde. Čas do stotice pa se bo za 0,2 sekunde izboljšal tudi pri štirikolesno gnani različici M240i xDrive (4,4 sekunde do 100 km/h), ki bo le še za 0,1 sekunde počasnejši od zadaj gnanega M2!

BMW-M240i-3

Za 8500 evrov manj od M2 bo po novem na voljo skoraj tako hiter M240i xDrive!

Cena osnovnega kupejevskega modela je v Sloveniji 51.100 evrov, cena kabrioleta pa 55.750 evrov, s štirikolesnim pogonom pa 55.500 evrov (Coupe) in 60.150 evrov.

Oprema, ki jo bo M240i ponujal serijsko se je razširila in sedaj vključuje še prilagodljive sprednje žaromete, samozatemnitveno notranje ogledalo, odličen zvočni sistem Harman/Kardon z 12 zvočniki, komfortni sistem dostopa, električno nastavljive sedeže z ledveno oporo, pomočnika pri vožnji in gretje sprednjih sedežev v kupejevski različici.

Zaenkrat informacije o opustitvi dizelskih motorjev prihajajo le iz Avstralije. Ali enaka usoda čaka tudi evropski avtomobilski trg? Zaenkrat so na strani BMW Slovenija še vedno na voljo tako dizelski kot bencinski modeli, seveda pa upamo, da tako ostane tudi v prihodnje!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code