Na frankfurtskem avtomobilskem salonu smo bili med drugim priča premierama M6 GT3 dirkalnika in njegove nekoliko omiljene cestne različice M6 Competition Edition. Če iščete bolj ugodno rešitev za podoben rezultat pa je tukaj kot nalašč Prior Designov PD66XX GT3.

Prior Design je v sodelovanju z M&D exclusive cardesign ustvaril najboljšo možno alternativo na osnovi 650i Coupeja. Najmočnejša bencinska različica serije 6 Coupe na steroidih na sebi nosi “widebody” paket karoserije z razširjenimi blatniki, poudarjenimi zračnimi režami in izstopajočim prtljažnim spojlerjem. Njena pozicija na cesti je znižana za 30 mm in izboljšana s pomočjo športnega vzmetenja, glavni poudarek predelave pa so nedvomno elegantna, 21-palčna trodelna platišča v matirani zlati barvi. V oči padajoča platišča obdajajo nizko profilne Continental Sport Contact 5 pnevmatike dimenzij 255/30 R21 spredaj in 295/25 R21 zadaj.

prior-design-650i-pd66xx-gt3 (3)

Prior Design poskrbi, da posodobitev ne ostaja le na zunanjosti: 4.4-litrski V8 z nekaj spodbude sedaj proizvede 495 konjskih moči in 722 Nm maksimalnega navora, zraven pa prejme še športni izpušni sistem z dvojnimi 80 milimetrskimi črno kromiranimi zaključki izpuha. Glavna značilnost, ki 650i povezuje z M6 Competition Edition pa je dizajn M nalepk na snežno beli karoseriji, ki so slednjemu skoraj identične.

prior-design-650i-pd66xx-gt3 (1)

M6 Competition Edition seveda zaradi M6 Coupe osnove že originalno ponuja boljšo zmogljivost, posebna izvedba, za katero boste odšteli še vsaj slabih 18 tisočakov, pa osemvaljnik navije na 600 konjskih moči in 700 Nm navora. Je bavarska cestna različica GT3-ja vredna svojega denarja? Bi se raje odločili za cenovno ugodnejšo 650i s poprodajnim paketom Prior Designa? Odločitev je v vaših rokah.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code