“BMW-jev M4 je tako dober, da upraviči celo svojo vrtoglavo ceno,” je navdušen Richard Hammond. Pravi, da je po njegovem mnenju to ena najboljših športnih limuzin na svetu. Končno je tukaj osvežena super vroča serija 3 z M3 štirivratno limuzino in M4 kupejem, o njih smo že pisali, video predstavitev si lahko ogledate TUKAJ. Pri BMW […]

“BMW-jev M4 je tako dober, da upraviči celo svojo vrtoglavo ceno,” je navdušen Richard Hammond. Pravi, da je po njegovem mnenju to ena najboljših športnih limuzin na svetu.

Končno je tukaj osvežena super vroča serija 3 z M3 štirivratno limuzino in M4 kupejem, o njih smo že pisali, video predstavitev si lahko ogledate TUKAJ. Pri BMW so prepričani, da bo M4 prevladal v prodaji proti M3 v razmerju 5:1, zato se bomo tokrat osredotočili samo na M4. Lahko si ogledate tudi galerijo slik.

Preizkušnja se začne pri dvigu pokrova motorja. Če ni vse pod pokrovom zelo na tesno postavljeno, to ni pravi M avtomobil. Prejšnja generacija, k so jo imenovali E92 je poganjal 4,0-litrski V8 motor z 421 konjskimi močmi. V8 je že vredu, vendar tukaj je nova šola mišljenja, ki pravi, da v resnici visoko zmogljiv BMW pod svojim pokrovom potrebuje 6-valjni motor.

In to novi BMW M4 tudi ima. To je 3,0-litrski twin turbo motor z izhodno močjo 431 konjskih moči. To je 10 konjskih moči več od starega V8, vendar to ne pokaže realne slike, največja razlika je pri navoru, ki je povečan iz 400 Nm na 550 Nm. Če vam to ni dovolj prepričljiv razlog, da je novi M4 izboljšan, lahko povemo tudi, da je od predhodnjika 80 kg lažji, kar pomeni pospešek na 100 km/h v samo 4,1 sekunde. V drugih besedah, M4 je za dobro sekundo hitrejši. Večina ljudi se odloči za 7-stopenjski avtomatski menjalnik, na voljo pa je tudi 6-stopenjski ročni.

Ko je govora o dinamični vožnji lahko preklopljate med Comfort, Sport ali Sport+ možnostmi. Nekatere izbire spremenijo tudi občutljivost volanskega obroča ter glasnost izpušnega zvoka. Verjetno je prva stvar, ki jo vsak novi lastnik naredi, da poišče na zemljevidu vse daljše tunele, ki jih bo s svojim M4 prevozil v višjih vrtljajih za popoln efekt.

richard hammond

V svetu, kjer 431 konjskih moči morda ne pomeni ravno veliko, je M4 še zmeraj precej hiter. Motor premore eliminirati valove energije, kar pomeni, da od približno 1,800 vrljajev naprej vozilo potegne enakomerno in zelo prepričljivo. Vaše vozniško dovoljenje bo posledično vedno v nevarnosti.

Tako M3 kot tudi M4 za streho uporabljata karbonsko ojačano plastiko (CFRP). Spregledati ni možno tudi izbokline na pokrovu motorja. Tudi v notranjosti se lahko izgubimo v izjemno opremljenem vozilu in M značkah.

Vse to dobite v Nemčiji za 72.200,00 € (to je za M4 – M3  je nekoliko cenejši s ceno 71.500,00 €). Morda za večino preveč, vendar to je ena izmed najboljših športnih limuzin na svetu ne glede na ceno.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code