Zarečenega kruha se največ poje. To je kratko in jedernato opisan model, o katerem bomo govorili.

[sam id=”15″ codes=”true”]

Porsche je nekoč rekel, da nikoli ne bodo proizvedli dizelske različice motorja. Ferrari je desetletje nazaj rekel, da nikoli ne bodo izdelali več kot 5000 enot na leto, vendar sedaj proizvedejo dvakrat toliko. In BMW je rekel, da nikoli ne bodo izdelovali vozil s prednjim pogonom. In danes testiram BMW serijo 2 Active Tourer, prvi BMW s prednjim pogonom. Presenečenj tukaj ni, saj je jasno, da podjetja delujejo na podlagi dobička in v tej smeri se je pač pojavila dobra priložnost, ki jo je bilo potrebno zagrabiti in uresničiti.

Pod kaj bi opredelili 2 AT? Je nekakšna mešanica med enoprostorcem in manjšim SUV-jem. Dejansko ga je težko opredeliti, lahko ga primerjamo s Hondo Jazz, ki je praktično prevozno srestvo, s pametno izkoriščenim prostorom. Verjetno pri BMW ne bi bili navdušeni nad primerjavo s takšnim vozilom, ampak če pogledamo po drugi strani, so lastniki Jazzov ekstremno zvesti svojim vozilom in kasneje velikokrat kupijo novo generacijo. Takšnih značilnosti pri kupcih pa se pri BMW verjetno ne bi branili.

richard-hammond-serija-2-at (3)

Osnovan je na MINI platformi, vendar je nekoliko bolj razpotegnjen. Po dolžini se zelo približa seriji 1, prostora za noge pa ima skoraj toliko, kot ga najdemo pri limuzini serije 7. In ravno to je takšna značilnost, ki bo vozilo prodala, še posebej družinam in starejšim ljudem. Tudi na zadnji klopi je veliko prostora za glavo, komolce in noge. Tudi prtljažni prostor je precej mogočen, vseh 468 litrov le tega, da se razumemo. Zadnji sedeži se zložijo z dotikom na gumb, problem nastane ker jih je potrebno postaviti nazaj ročno, torej dejansko elektronika naredi samo polovično delo.

Na voljo sta dve različici: 1,5-litrski trivaljnik, ki ga uporablja tudi novi MINI, ter štirivaljni 1,5-litrski dizel. Mi smo vozili 218i, ki je po splošnem mnenju boljši izmed dveh. Trivaljnik ima sproščujoč zvok, ki je tišji in bolj gladek od dizla. Je tudi sorazmerno ekonomičen, seveda ne toliko, kot dizelska različica, vendar če upoštevamo cene vozil in dejstvo da je dizelski motor dražji je 218i boljša izbira.

richard-hammond-serija-2-at (4)

Vsem je jasno, da serija 2 Active Tourer ni nikakršen lepotec, vseeno pa so se BMW oblikovalci potrudili in z vnašanjem linij in oblin nekoliko omiliti škatlast izgled. V notranjosti nas ne čaka nič pretresljivega, tipičen BMW izgled. V oči nam pade veliko usnja, šivov in srebrnih aluminijastih dodatkov za bolj prestižen izgled.

BMW Active Tourer

Šeststopenjski ročni menjalnik v 218i do stotice potrebuje 9,2 sekunde in ima najvišjo hitrost 205 km/h, to sta številki, ki sta precej nerelevantni za bodoče lastnike. Najnovejši BMW ni niti dinamičen niti zabaven za vožnjo, omeniti pa je potrebno, da se dobro obnaša pri normalni vožnji in ni pretirano plavajoč. Vožnja je udobna in to je njegova najbolj pomembna lastnost.

richard-hammond-serija-2-at (2)

BMW je izdelal serijo 2 Active Tourer in pojedel zarečen kruh. Dvomim da bodo svojo odločitev kdaj obžalovali.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code